פתיח לפורום דייטים וזוגיות

(0)
לדרג

לא טוב היות האדם לבדו... מרגע היוולדנו אנו גדלים ומתפתחים בתוך קשרים. אנו לומדים את עצמנו ואת העולם בתוך קשרים, כיצד לאהוב ואיך זה מרגיש להיות נאהב. אנו חווים התרגשות וסיפוק בתוך קשר, אולם למרבה הצער אנו גם לומדים להתאכזב, להיפגע ולהיחסם.
להיות בזוגיות בחיינו הבוגרים, זה בעצם גם להמשיך לחיות ולהחיות את כל מה שלמדנו מגיל אפס, על קשרים ועל המשמעות של "להיות ביחד".
לחפש את ה"ביחד" זה להמשיך ולעורר את החיבור המחייה והמפתח, אך זהו גם נתיב בו פוגשים את כל הקשיים וכאבי הלב הקדומים שהתעוררו בעברנו במצב זה. לאורך כל הדרך אנו נאלצים להתמודד עם לחצים מבחוץ ועם קונפליקטים מבפנים, וזה מה שהופך את תהליך ההיכרות ואת זמן "הביחד הזוגי" לכל כך מאתגר.
בעידן בו קיימות אפשרויות טכנולוגיות/וירטואליות רבות להכיר, אנו עדיין לא פטורים מן ההכרח להמשיך ולחפש את הדרך עוד להתקרב ועוד להכיר, להרגיש גם בטוחים וגם פתוחים, לגלות את עצמנו בתוך "הביחד" ולבסס עם האחר אינטימיות בה נוכל להרגיש בטוחים להיות כל מי שאנחנו.
אתם ואתן מוזמנים לשאול, לשתף ולהעלות דילמות מתוך התהליך של מציאת זוגיות ומתוך ההוויה המיוחדת והמאתגרת הזו של "להיות ביחד".

למעבר לפורום לחצו כאן.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום