מצבורי שומן בגוף? הקפיאו אותם!

(1)
לדרג

אינכם סובלים מעודף משקל משמעותי, אבל יש לכם מצבורי שומן מציקים במותניים, בבטן או מתחת לקו החזייה? טיפול חדשני בהקפאת שומן מאפשר להפחית עד 5 ס"מ בהיקפים, ללא ניתוח! צרכנות רפואית

שירותי אסתטיקה רפואית
077-2306959 (מספר מקשר)

תמיד חלמת להיפטר ממצבורי השומן המציקים באזור הבטן, מותניים, ישבן אחורי או מתחת לקו החזייה - וללבוש, ללא בושה, שמלת מחשוף גו או בגד ים? טיפול חדשני של הקפאת שומן יאפשר לך להפחית בין 3 ס"מ לבין 5 ס"מ בהיקף הגוף.

מדובר בשיטה חדשנית של הקפאת שומן, באמצעות מכשיר הקרוי cooltech, בעל תקן אירופי CE ומאושר על ידי משרד הבריאות בישראל, אשר הוכח כיעיל ובטוח במחקרים קליניים רבים. בדקנו עם ד"ר שאול ג'ימס, העוסק ברפואה אסתטית, באופטימל ירושלים, מהו הטיפול החדשני בהקפאת שומן? למי הוא מיועד? ולאיזה תוצאות ניתן לצפות?

מהי הקפאת שומן?

"בני אדם נולדים עם מספר תאי שומן קבוע בגופם, שיכולים לגדול או לקטון, בהתאם לאורח החיים שלהם, אך מספרם אינו משתנה. אולם, הבשורה הטובה היא שניתן להפחית את כמותם ולפרקם באמצעות טכנולוגית הקפאת שומן - Cooltech.

תגלית זו נחשפה על ידי רופאי ילדים בארה"ב, שבדקו מדוע לילדים שאוכלים קרטיבים יש שקעים בלחיים. הם גילו תופעה מדהימה: אם מקפיאים תאי שומן במינוס שמונה מעלות צלזיוס, התאים החיים הופכים לתאים מתים. תפקיד הגוף הוא לסלק תאים מתים מהגוף, דרך מערכת בגוף שנקראת מערכת הלימפה ובמהלך 6-8 שבועות התהליך מסתיים והמטופלים זוכים בהצרת ההיקף של האזור המטופל כתוצאה מהפחתת התאים באזור".

שלום ולא להתראות לשומן מיותר. אילוסטרציה: שאטרסטוק

מהן השיטות בהן ניתן להפחית כמות שומן בגוף?

"יש מספר שיטות, באמצעותן ניתן להפחית שומן בגוף - ולהצר היקפים. השיטה הידועה לכולם היא שאיבת שומן בניתוח בהרדמה מלאה. זהו הליך המיועד לאנשים הסובלים מעודף משקל רב ומבקשים להפחית כמות גדולה של שומן. ישנה שיטה המיועדת לאנשים הסובלים מעודף משקל בינוני - והיא שאיבת שומן בהרדמה מקומית, בשיטת 'טומסנט'. אולם, יש אנשים שאינם שמנים ואפילו רזים יחסית, אבל סובלים ממצבורי שומן, המפריעים להם מבחינה אסתטית. האזורים השכיחים ביותר הם: מותניים, בטן, ירכיים פנימיות וחיצוניות, אזור הברכיים הפנימי, אזור הישבן האחורי, אזור הגב העליון - מתחת לקו החזייה. אנשים אלה מתאימים לשיטה של הקפאת שומן".

מדוע חשוב לתאם ציפיות?

"בחירת המטופל שמתאים לשיטה היא קריטית, משום שלא כל מי שרוצה לעבור טיפול בהקפאת שומן מתאים לשיטה. ולכן חשוב מאוד לבצע תיאום ציפיות עם המטופלים. מטופל שלא יהיה מרוצה מהפחתת היקף גוף בשיעור 3-5 ס"מ, עדיף שכלל לא יתחיל בטיפול, על מנת שלא יתאכזב. לאחר הסינון הראשוני, מרבית האנשים מתאימים לשיטה וגם מרוצים מאוד מתוצאות הטיפול. בניגוד לדעה הרווחת, לא רק נשים עוברות את הטיפול, אלא גם גברים רבים שאינם שמנים, אבל מעוניינים 'לטפל' באזורים בעייתיים מבחינתם ולהפחית בהם שומן".

כיצד מתבצע הטיפול?

"לפני הטיפול, חשוב מאוד לבדוק את המצב ההתחלתי של המטופל; קרי: מהי כמות השומנים באזורים שונים בגופו? קיימת מצלמה משוכללת מאוד, שבודקת בדקדקנות כל נקודה בגוף. המטופל עומד על "במה" עגולה מול מצלמה המצלמת את המטופל ב-360 מעלות ומודדת היקף של כל נקודה בגוף.

בנוסף לכך, מבצעים מדידת שומנים ידנית. לאחר מדידת היקפים, מכניסים את המטופל לחדר הטיפולים והטיפול אורך 70 דקות, ללא כל אלחוש. למכשיר יש 7 ידיות שונות המיועדות לאזורים שונים בגוף. ניתן לחבר את המטופל לשתי ידיות בו זמנית; למשל: טיפול דו צדדי במותניים. ידיות הוואקום מוצמדות לאזורים עם מצבורי השומן בגוף ולמעשה 'יונקות את השומן' לתוך הידית. הליך ההקפאה הורס רק את תאי השומן ולא הורס רקמות אחרות בגוף. תאי השומן מופרשים החוצה מהגוף.

חשוב להדגיש כי מדובר בטיפול חד פעמי, שניתן אפילו לבצע בהפסקת צהריים. ניתן לבצע באותו יום טיפול במספר אזורים. אך אני ממליץ על שני טיפולים ביום - ולא יותר".


הצלחה היא ירידה בין 3-5 ס"מ בהיקף האזור שטופל. צילום: שאטרסטוק

מי לא יכול לעבור את הטיפול?

"רוב הלקוחות יכולים לבצע את הטיפול, אך אנשים עם מחלות רקע, יבדקו ולגביהם יוחלט באופן פרטני מידת התאמתם. לדוגמה אנשים עם בקע טבורי או מפשעתי לא יאושרו לטיפול. לכן חשוב שההליך יהיה מבוצע בפיקוח רפואי עם בדיקת התאמה מקדימה".

האם יש סיכונים? תופעות לוואי?

"הסיכון הגדול ביותר הוא כווית קור ולכן חשוב מאוד לבצע את הטיפול על ידי מטפלים מוסמכים ובפיקוח רפואי. החלק החשוב ביותר בטיפול הוא החיבור של הידיות לגוף, כי חייבים לוודא שאין מגע ישיר בין פלטת הקירור של המכשיר לעור. בנוסף, יש ג'ל מיוחד וגם רפידה, שנכנסת בין העור למכשיר. זאת, כדי למנוע מגע ישיר של העור עם המכשיר, שהוא בטמפרטורה של מינוס 8 מעלות - ועלול לגרום לכווית קור.

אחרי הטיפול, האזור המטופל אדמדם ולעיתים יש תחושה של נימול שחולפת. ניתן לחזור אחרי הטיפול לפעילות מלאה".

כיצד יודעים האם הטיפול הצליח?

"6-8 שבועות לאחר תום הטיפול, המטופל עובר שוב מדידות היקפים. הצלחה היא ירידה בין 3-5 ס"מ בהיקף האזור שטופל. מדובר בירידה ניכרת, שנראית בעין. חשוב להדגיש שהירידה בהיקפי הגוף אינה מלווה בירידה במשקל.

בנוסף, יש לזכור כי תאי שומן הם אנרגיה - ואם המטופל לא ישמור על תזונה בריאה, אזי תאי השומן הנותרים יגדלו והתוצאה לא תישמר. ולכן חשוב לשמור על אורח חיים בריא".

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום