קיץ: כל הדרכים לחיטוב הגוף

(2)
לדרג
תוכן מקודם

הקיץ בפתח, הבגדים מתקצרים - וכולנו רוצים להתחטב ולרדת במשקל. איזה טכניקות לחיטוב הגוף קיימות - ללא התערבות כירורגית? למי מתאימה כל אחת מהשיטות?

שירותי אסתטיקה רפואית
04-6262770

VIP, LPG, ISOGEI ו-ICE - הן רק חלק מן הטכניקות הקיימות לטיפול במיצוק צלוליט, עבודה על רפיון שרירים ועיצוב הגוף. מבין כולן, טכניקת הקור הכי טרנדית וטכניקת RF הכי ותיקה. מה זה אומר? כדאי להכיר כל אחת מן הטכניקות, לבצע התאמה אישית ומקצועית - ולשלב בין הטכניקות, על מנת למקסם את התוצאות. לודה בולקין, מנהלת מרכז ניו אייג' (new age), מסבירה על השיטות הקיימות.

שיטות הרזייה (אילוסטרציה: שאטרסטוק)
שיטות הרזייה (אילוסטרציה: שאטרסטוק)

טכניקת ICE היא טכניקה לטיפול באמצעות קור וגלי חשמל. כיצד היא עובדת?

הטיפול נעשה בעזרת מכשיר ICE 21 ופועל באמצעות קור וגלי חשמל שונים, המעוררים תנועה של תאי שריר, על מנת להשיג הפחתה של שומן, חיזוק שרירים ושיקום. למעשה, תאי רקמות השומן נוטים להיות רגישים לקור - ובטמפרטורת העבודה של המכשיר, הם עוברים תהליך ספונטני של התרוקנות איטית והדרגתית המכונה "אפופטוזיס" (מוות מתוכנן של תאים).

בטיפול ICE 21, הקור גורם להיצרות של כלי הדם, בשעה שגירוי תנועת השרירים גורם דווקא להתרחבותם; השוק התרמי שנוצר מגרה את תאי הסיב לייצר סיבי קולגן ואלסטין וכן חומצה היאלורונית.

מתי רואים תוצאות? כמה טיפולים צריך?

תוצאות הטיפול נראות כבר לאחר הטיפול הראשון; טיפול הרזיה בקור מתבצע אחת לשבועיים. מספר הטיפולים ותכנית הטיפולים האישית - מותאם באופן אישי, לאחר פגישת אבחון; ועד להשגת התוצאות הרצויות.

מתי משתמשים בטכניקת LPG?

LPG הוא מכשיר ואקום המטפל בצלוליט ומשפר בצורה ניכרת את מרקם העור; טכנולוגיית ה-LPG נחשבת היום כמועילה ומועדפת לשיפור מרקם העור, אשר על ידי המרצת תהליך גופני טבעי ממריצה את מחזורי הדם והלימפה ומסייעת לסילוק רעלנים מהגוף. הצלוליט נוצר ונראה לעין כתוצאה מהזדקנות העור וכן מהצטברות וגדילה של תאי שומן. הטיפול מתאים בעיקר לסובלים מצלוליט - ונעשה פעמים רבות בשילוב מכשיר רטט.

איך מתבצע הטיפול?

המטופלים לובשים בגד ניילון, על מנת להגן על הגוף מפני סימנים ושטפי דם - והמטפלת, באמצעות המכונה, לשה את העור במשך 35 דקות; ובכך מעודדת את התחדשות רקמת העור ואת סילוק הרעלים. התדירות המומלצת הינה פעמיים בשבוע, למשך 15 טיפולים - ותחזוקה שוטפת לאחר מכן, בין פעם בשבוע לפעם בשבועיים.

לטכנולוגיית VIP מיוחסים יתרונות רבים. האמנם?

טכנולוגיית VIP מושתתת על טכנולוגיות הפועלות בשיטת האלקטרו-מדיקל, הפועלת כבר 40 שנה - ומובילה את הפתרון לבעיות האסתטיקה הנפוצות ביותר בעולם, כמו משקל עודף, הזדקנות העור והגוף, פגמים אסתטיים ועוד.

הטכנולוגיה אכן בעלת יתרונות רבים, בייחוד בשל האפשרויות הקיימות במכשיר שלה, המקנות אפשרות לביצוע תהליך מדויק, אינדיווידואלי, ממוקד ויעיל - ללא כל התערבות כירורגית, מגע פולשני וטיפול תרופתי. ניתן לשלוט בעוצמת התדרים וזרם הגירוי, כולל יכולת מיקוד באזורים בעייתיים, נקודתיים, שילוב של שריפת קלוריות עם חיטוב ומיצוק השרירים; וכן עבודה סלקטיבית, על כל אחד מהשרירים.

שיטות הרזייה (אילוסטרציה: שאטרסטוק)
שיטות הרזייה (אילוסטרציה: שאטרסטוק)

איזה אפשרויות קיימות במכשיר VIP - ומה התוצאה של כל אחת מהן?

ישנם מספר אלמנטים התורמים לתהליך חיטוב והרזיה.

TRANSION (הרזיה, חיטוב ועיצוב): גירוי שרירים, באמצעות תדר אלקטרוני, תוך שילוב שריפת קלוריות וחיזוק שרירים. הטכנולוגיה הייחודית מאפשרת מיקוד של הטיפול גם לאזורים בעייתיים, נקודתיים - והתוצאות נראות לעין באופן מידי. במהלך הטיפול נשלחים פולסים אלקטרוניים אל קצות העצבים של השרירים, מתפשטים לאורך סיבי השריר - ומכווצים אותו. במקביל מתבצעת תנועה סיבובית קלה על השריר המגורה. בזמן הכיווץ, צורכים השרירים אנרגיה, בדומה לפעילות אירובית - ובכך מסייעים בתהליך הירידה במשקל.

תוצאות הטיפול: חיטוב הגוף, חיזוק השרירים, ירידה בהיקף, פירוק צלוליט, מזרז חילוף חומרים.

ISOGEI (ליפטינג, מיצוק וחיזוק עור הגוף): גירוי עצבי מבוקר של השרירים, באמצעות שידור תדרים ספציפיים. הטכנולוגיה מאפשרת עבודה ממוקדת ומבוקרת על כל אחד מהשרירים בגוף, החל מהשרירים הגדולים, כדוגמת שרירי הישבן, החזה והירכיים - ועד לשרירים הקטנים, כדוגמת שרירי הפנים. במהלך הטיפול מופעל מתח על השריר, מבלי לכווץ אותו, בדומה לפעולה של לחיצת יד אל הקיר. המתח שנוצר על השריר מנצל את השומן האגור בשריר, מסייע במניעת אובדן טונוס הרקמות, מחזק ומותח את השריר בכ-5% בכל טיפול. פעילות זו, המתבצעת בשריר, היא האחראית למניעת המראה הרפוי והאלסטי של העור.

תוצאות הטיפול: ניצול השומן המצטבר בשריר ופירוקו, מיצוק והרמה של אזורי השריר הגדולים.

LINFOGEI (ניקוז לימפטי): גירוי של הנקודות בגוף, האחראיות על הזרימה הלימפתית, בשילוב ובתיאום עם קצב פעימות הלב. חיישן פעימות הלב הייחודי, ה-Cardiac, מאתר את קצב פעימות הלב, מסנכרן אותן עם המכשיר בכל 10 שניות - ומעביר אותן לגוף בצורת פולסים פיזיולוגיים. הפולסים משודרים אל קצות העצבים - ומגרים את סיבי השריר. סיבים אלה מתכווצים בעדינות -ולוחצים לאורך צינורות הלימפה; ובכך משתפרים תהליכי הניקוז והטיהור של המערכת הלימפתית בגוף.

תוצאות הטיפול: זירוז חילוף החומרים בגוף, הורדת נפיחות ומניעת הצטברות נוזלים בגוף, מניעת היווצרות צלוליט.

מהו טיפול הידרוקולון?

טיפול זה מהווה שטיפה עדינה של המעי הגס, באמצעות מכשור מיוחד, המזרים לעומק המעי הגס מים חמימים, שתפקידם לתת לחות למעי ולרכך את הפסולת הדבוקה בדפנות - ובכך משתחררת הפסולת והמעי מסוגל לעבוד ולשחרר את הפסולת מהגוף. מעי מרוקן יאפשר תפקוד בריא של הכבד. הטיפול בהידרוקולון מקנה הרגשת בריאות, חיות וקלילות. הטיפול אינו פוגע בחיידקי המעיים הטובים ואינו יכול לגרום כל נזק. מביא לחיזוק ושיפור פעולת המעיים.

למי מתאים הטיפול?

הטיפול מתאים למי שמעוניין לעבור ניקוי הגוף, למי שמעוניין לרדת במשקל ולסובלים מבעיות, כגון: נפיחויות, שלשולים, עצירויות, טחורים, צרבות, גזים, מיגרנות, בעיות עור, קנדידה ועוד. את הטיפול מומלץ לבצע 3 פעמים, על מנת לנקות את כל האורך של המעי, בתדירות של שבוע עד 10 ימים, בין טיפול לטיפול.

מכשיר הרטט מהווה חלופה לפעילות אירובית, הלא כן?

אפשר לומר שאמנם כך, מכיוון שמתרחשת שריפה של כ-300 קלוריות ב-15 דקות טיפול. מכשיר הרטט הוא מכשיר מולטי פונקציונאלי, המבוסס על טכנולוגיית Lypolisys Vibration. הוא מורכב משני משטחים נפרדים, משטח אחד לכל רגל - ומייצר במקביל לתנודת הרטט האנכית גם תנודה אופקית. הודות לתנועה הדו ממדית, מכשיר זה הינו היחיד המפחית את השומן בבטן ומתחת לפני העור -ומאפשר כיסוי כמעט מלא של שרירי הגוף, בחמישה מנחי עמידה בסיסיים בלבד. התנודה האופקית מונעת זעזוע של הראש, במהלך האימון. ובזכות המנגנון הייחודי של המכשיר, ישנה חלוקת עומס אופטימאלית - בין חלקי הגוף השונים.

ואיך התוצאות?

הטיפול מסייע בתהליך הירידה במשקל, מחטב את הגוף, מאיץ שריפת שומן, מגביר את קצב חילוף החומרים, משפר שיווי משקל וקואורדינציה, מחזק את עמוד השדרה - ומסייע לעמידה יציבה וזקופה, משפר את טונוס השרירים, מחזק את שרירי רצפת האגן ומפחית את הצלוליט.

ואחרי כל אלה, מהו טיפול RF?

זוהי שיטת טיפול בעזרת גלי רדיו, אשר מהווה פתרון קל לטיפול במצבורי השומן הנקודתיים, כמו למשל: ישבן, ירכיים, זרועות ובטן. המסת שומן בעזרת גלי רדיו מהווה קיצור דרך לעיצוב הגוף. גלי רדיו עוברים את המחסום הראשוני של העור - ומחממים את רקמות השומן, לטמפרטורה 42-43 מעלות צלזיוס; חימום הרקמות גורם לכיווץ רקמות השומן - ולהגברת הפעילות המטבולית.

תוצאות הטיפול: שיפור מרקם העור - והצרת היקפים. מומלץ לשלב את הטיפול עם מכשיר VIP או LPG לתוצאות טובות יותר.

סייעה בהכנת הכתבה: רון שגב פינקלמן, כתבת zap doctors.

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום