MRI עם דפיברילטור ה-Iperia

(0)
לדרג

אישור ה-FDA לדפיברילטור ה-Iperia מאפשר לחולי לב לעבור סריקת MRI מלאה בלא חשש, בניגוד למקובל כיום. 75% מבעלי קוצבי הלב נזקקים ל-MRI. צרכנות רפואית

מאת: מערכת zap doctors

MRI למושתלי דפיברילטור: סדרת הדפיברילטורים (ICD - דפיברילטור אוטומטי מושתל) ממשפחת ה-Iperia של חברת ביוטרוניק קיבלה את אישור ה-FDA, מנהל התרופות האמריקני, לפיו חולים בעלי כשל לבבי, מושתלי דפיברילטור בטכנולוגיית ה-ProMRI, יכולים לעבור סריקות גוף מלאות של MRI עד לדרגה של 1.5 טסלה ללא חשש.

חשיבות החידוש נובעת מתהליכי הזדקנות האוכלוסייה ושכיחותן ההולכת וגוברת של תחלואות נלוות, כגון שבץ, גידולי מוח או בעיות אורטופדיות שונות, המאובחנות באופן היעיל ביותר על ידי סריקת MRI.

סריקת MRI ל-75% ממושתלי קוצבי הלב

ה-MRI הוא כלי חשוב ביותר, במיוחד עבור חולים צעירים להם מומלץ להימנע מחשיפה לקרינת רנטגן או סריקות CT, ולחולים עם גידולי מוח. האישור שניתן כולל את מכשירי ה-Iperia DR-T ואת ה-Iperia DX: המערכת ההיברידית הראשונה והיחידה שמשלבת את היתרונות של מכשירים חד-חדריים ודו-חדריים.

על פי ההערכה, 75% ממושתלי הקוצבים או הדפיברילטורים יצטרכו לעבור לפחות סריקת MRI אחת בימי חייהם. עד לאחרונה, מושתלי דפיברילטורים היו מנועים מלעבור בסורקי MRI. ביוטרוניק היא מהחברות הראשונות בארהב בעלות מכשירים המאפשרים מהלך זה.

בואו לדבר על זה בפורום קרדיולוגיה.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום