Sweatt תשדך בין מכורים לספורט

(0)
לדרג

האפליקציה החדשה בחנות ה-IOS מציעה שידוכים בין המגדירים עצמם כמכורים לספורט בהנחה שהסיכוי להתאמה גבוה יותר בין מי שאורח חייהם דומה

מאת: מערכת zap doctors

מה הקשר בין פעילות גופנית ואפליקציות למציאת זוגיות? עד כה, לא הרבה, אך לא עוד! ייתכן שזה יהיה ההבדל בין מציאת זוגיות להמשך חיפוש עקר, לאחר שלאחרונה הושקה בחנות ה iOS אפליקציה חדשה בשם Sweatt. האפליקציה היא טינדר (Tinder) למכורים לספורט ולפעילות גופנית.

מיון מועמדים על פי סוג ושעות הפעילות

המשתמשים ממלאים פרופיל אשר כולל תמונה ומידע בסיסי, וכן מתבקשים למלא את שתי פעילויות הספורט המועדפות עליהם, באיזה שעות ביום הם מעדיפים להתעמל, כמה פעמים בשבוע הם מתאמנים, ומהו ה"דלק" המועדף עליהם לאנרגיה רגשית ופיזית.

פעילות גופנית היא לא רק ספורט אלא דרך חיים

לדברי דן אילני, מקים החברה, כושר ופעילות גופנית אינם רק הזמן שמושקע בפעילות גופנית, אלא הרבה יותר מכך. המחויבות לשמירה על כושר מכתיבה גם בחירות אחרות אותם עושים יום יום: החל ממתי קמים בבוקר ומתי הולכים לישון, האוכל המוכנס לפה, והוויתור על פעילויות אחרות כתוצאה מכך. הסיכוי להתאמה בין אנשים עולה כאשר בוחרים לצאת עם אנשים בעלי תחומי עניין, סגנון חיים ותפיסה דומים.

הוא מוסיף ש-Sweatt שונה מאפליקציות ואתרי הכרויות אחרים מכיוון שהיא מכוונת אל אנשים עם סגנון חיים ותחביבים דומים. בכך האפליקציה מנטרלת מראש חלק מהבעיות שיש באתרי הכרויות אחרים, בהם אכן ישנם אנשים רבים, אך רבים מהם אינם מתאימים כלל, דבר היוצר עוגמת נפש. לאנשים שפעילות גופנית היא חלק בלתי נפרד מחייהם ומעוניינים לפגוש אנשים בעלי תפיסת עולם דומה, אפליקציה זו יכולה להיות הפתרון. וגם אם לא ימצאו אהבה, אולי ימצאו פרטנרים לפעילות גופנית.

בואו לדבר על זה בפורום זוגיות, חברה ותעסוקה.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום