טיפול פנים: שיטת MY CELLS

(0)
לדרג

שיטת טיפול חדשנית ויעילה, MY CELLS, עושה שימוש בטסיות דם ופלסמה של המטופל עצמו ומסייעת להתחדשות תאי העור. ניתן להשתמש בשיטה, לצד השיטות הוותיקות

מאת: ד"ר אוקסנה גרשנוב

לגוף יש יכולת ריפוי עצמית יוצאת מן הכלל. בתחומים שונים ברפואה, נרתמת יכולת זו לשם השלמת תהליכי ריפוי. גם בתחום הרפואה האסתטית, נרתמת יכולת זו, לשם שיפור מראה העור. בשיטת MY CELLS רותמים מרכיבים בדם שלנו, כטיפול אנטי אייג'ינג, התורם להצערת מראה עור הפנים. הכול על שיטת הטיפול החדשנית והיעילה.

מהי שיטת MY CELLS?

זוהי שיטה במהלכה מוזרקות לעור המטופלת טסיות דם ופלסמה, המופקים מהדם שלה, לשם שיקום עור הפנים. טיפול זה גורם לריענון והצערה של עור הפנים ולהתמודדות עם תיקון שלל פגמים.

השימוש בטסיות דם ובפלסמה של המטופל שכיח כבר שנים רבות בכל תחומי הרפואה. הרציונל העומד בבסיס הטיפול הוא שימוש בתוצרי תהליך טבעי המתרחש בגוף האדם, כדי להאיץ תהליכי שיקום וטיפול. בדם שלנו יש כל מיני תאים ומרכיבים.

שני מרכיבים חשובים בזרם הדם, הם טסיות ופלסמה. אלה התאים שהגוף מגביר את ייצורם בזמן פציעה או מחלה, כדי לשקם אזור פגוע או חולה בגוף. כך, למשל, אם יש פצע בגוף, דם המכיל את הטסיות והפלסמה זורם אל האזור הפצוע - וגורם להתחדשות של הרקמה, לבניית תאים, להחלמה ולשיקום. השימוש בחומרים אלה, לשם שיקום והחלמה, נפוץ מאד בכל תחומי הרפואה - ובמיוחד ברפואת שיניים, באורתופדיה ובכירורגיה כללית.

בשנים האחרונות, נרתם הטיפול גם לתחומי הרפואה האסתטית, תוך דגש על שיקום העור וטיפול אנטי אייג'ינג, המטשטש את סימני הזמן הניכרים בעור. כאשר אנו לוקחים את החומרים הללו ומזריקים אותם באופן יזום, לאזורי עור פגומים הזקוקים לשיקום, אנו למעשה מזרימים לעור חומרים מרפאים המסייעים בשיקומו.

בזכות תהליך זה, העור משתקם, פגמי הגיל מטושטשים בחלקם, העור הופך חיוני, חלק, מתוח ומוצק יותר, והמראה המתקבל הוא מראה צעיר ורענן. השימוש בשיטת MY CELLS מסייע לתהליכי שיקום רבים ברפואה האסתטית.

שיטת my cells (אילוסטרציה צילום shutterstock)
שיטת my cells (אילוסטרציה צילום shutterstock)

לאיזה תהליכי שיקום מסייעת שיטת MY CELLS ברפואה האסתטית?

ראשית, כטיפול אנטי אייג'ינג, כחלק מתהליך שיקום והצערת מראה העור: הזמן נותן את אותותיו בעור שלנו. עור הפנים, הצוואר, העכוז, הזרועות, הירכיים והמחשוף - מתכסה בפגמים: כתמי פיגמנטציה, עור נופל, כתמי גיל, קמטים, קמטוטים ועוד - מכסים עוד ועוד חלקים בעור שלנו, עם חלוף הזמן. הזרקה של החומרים המרפאים הטבעיים הללו, מגרה תהליך של ריפוי ושיקום העור, של יצירת רקמת תאים חדשה, של ייצור סיבי קולגן (חומר חיוני לאלסטיות של העור), מה שמוביל לטשטוש הפגמים הללו, למיצוק העור, להחלקתו, לריענון שלו, לשיפור המראה שלו ולמתיחתו החלקית.

שנית, שיטת MY CELLS מסייעת גם לטיפול בנשירת שיער: הזרקת החומר הטבעי המשקם גורמת להתחדשות של תאי זקיקי השערות ועוצרת תהליך של נשירת שיער.

שלישית, טיפול בצלקות: שיטת MY CELLS מסייעת גם לטיפול בצלקות ולבניית רקמת תאים מחודשת, עם צלקות פחות מודגשות.

רביעית, טיפול באקנה.

חמישית, טיפול בסיס לפני טיפולי פנים.

שישית, טיפול שיקומי לאחר ניתוחים, לרבות ניתוחי מתיחת פנים, או כל ניתוח אחר שגורר הצטלקות.

בכל אחד מהתחומים הללו, יש לשיטת MY CELLS יתרונות רבים מאד.

שיטת my cells (אילוסטרציה צילום shutterstock)
שיטת my cells (אילוסטרציה צילום shutterstock)

מהם היתרונות של טיפול בשיטת MY CELLS?

ראשית, יעילות הטיפול: החומר הוא חומר שמיוצר בגוף האדם - המכונה המשוכללת בטבע - ולכן יעילותו רבה, בכל הטיפולים הנ"ל.

שנית, בטיחות הטיפול: מדובר בחומר ביולוגי, שלנו; חומר שהגוף מפריש - ולכן הוא בטוח ביותר ואין כל סיכון שהגוף יגיב אליו בצורה לא בריאה או יפתח כלפיו רגישות או אלרגיה.

שלישית, היעדר תופעות לוואי: לטיפול אין כל תופעות לוואי.

כיצד מבוצע הטיפול בשיטת MY CELLS לשיקום מראה העור?

הטיפול בשיטת MY CELLS כולל שלושה טיפולים, במשך שלושה חודשים: כלומר, טיפול אחד פעם בחודש; ולאחר מכן, נדרש טיפול תחזוקה יחיד פעם בשנה. במסגרת הטיפול, נשאב מהמטופלת דם, ממש כמו בבדיקת דם - ומועבר למבחנה. הדם עובר תהליך של עיבוד ומופקים ממנו חומרי הטסיות והפלסמה. החומרים המופקים מוזרקים לאזורים המטופלים ומתחילים בהליך השיקום של העור באזורי המטרה. חשוב לציין כי במקרים בהם משתמשים בשיטת MY CELLS, לשם הצערת ושיפור מראה העור, מומלץ לשלב את הטיפול בשיטה, עם טיפולים נוספים, כדי לקבל תוצאה מיטבית.

עם אילו טיפולים מומלץ לשלב את הטיפול בשיטת MY CELLS, כאשר המטרה היא שיפור מראה העור ואנטי אייג'ינג?

כיום קיימים טיפולי פנים רבים, המסייעים להתמודד עם ההשפעה המזיקה של הזמן ותהליך ההזדקנות על עור הפנים, הצוואר, העכוז, הזרועות, הירכיים והמחשוף. יש להתאים לכל מטופלת תכנית טיפולים שתשלב באופן מיטבי את הטיפולים הקיימים, ובהם: טיפולי פילינג, הזרקות של בוטוקס, הזרקות של חומרי מילוי, מזו חוטים (מתיחת פנים בעזרת חוטים), טיפול בלייזר, טיפול באמצעות גלי רדיו, מזו תרפיה, ביורוויטליזציה ועוד.

לסיכום: שיטת MY CELLS מסייעת להתמודדות עם מצבים שונים, לשם ריפוי, שיקום והחלמה - ברפואה האסתטית. במסגרת השיטה, מוזרקים לעור מרכיבי דם, המגרים יצירת רקמת תאים חדשה וייצור סיבי קולגן וכך מסייעים לשיקום העור ושיפור מראהו.

ד"ר אוקסנה גרשנוב עוסקת ברפואה אסתטית ודרמטולוגיה קוסמטית.

סייעה בהכנת הכתבה: נגוהה שפרלינג, כתבת zap doctors.

בואו לדבר על זה בפורום רפואת עור אסתטית.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום