פיסול והצערת הפנים ללא ניתוח

(2)
לדרג
תוכן מקודם

שיטות רבות מאפשרות להשיג מראה פנים צעיר ורענן: חומרי מילוי חדישים, מתיחת פנים ללא ניתוח, עיצוב שפתיים , פיסול אף ובוטוקס הדור החדש. כל זאת עם חזרה מהירה לשגרה

רופא מנתח פלסטי
077-2313266 (מספר מקשר)

לעולם הרפואה האסתטית יש כיום הרבה מה להציע עבור גברים ונשים כאחד, המעוניינים להשיג מראה פנים צעיר יותר ללא ניתוח. לא פעם, אנו מוצאים את עצמנו מביטים במראה - ולא מרוצים ממה שאנו רואים. החיוך מקומט ומעט שמוט. הקמטים ניכרים, הלחיים נראות כבדות, המצח מחורץ - פגעי הזמן עשו את שלהם. רבים מאתנו מפחדים מניתוח, מהרדמה ומהחלמה ממושכת. אז איך בכל זאת ניתן לשפר את מראה הפנים ללא מגע האזמל?

שיפור מראה השפתיים למי מיועד ההליך?

שפתיים בשרניות הן סמל ליופי ומעניקות מראה סקסי וחושני. כאשר אישה חשה שהשפתיים שלה "נעלמות" בחיוך, או שהפכו לדקות יותר עם השנים, היא לא חייבת להשלים עם המצב. כיום ניתן לבצע הליך של עיצוב שפתיים בשונה מעיבוי שפתיים בלבד. במרפאות מוסקונה פיתחו שיטה ייחודית ששמה דגש על שבעה אלמנטים מרכזיים. השיטה הייחודית מבטיחה תוצאות טבעיות ויפות יותר שגם נשמרות לאורך זמן. הטיפול מיועד לנשים בעלות שפתיים דקות; וגם לנשים בוגרות יותר שהרקמה השומנית, התת-עורית, התדלדלה אצלן לאורך השנים. ישנה חשיבות רבה בבחירת הרופא וחיוני לבחור ברופא בעל ניסיון רב ומיומנות, בכדי למנוע מצב של היווצרות גושים בשפתיים ומראה לא טבעי. קיים הבדל דק בין שפתיים חושניות לשפתיים לא פרופורציונאליות המעניקות מראה זול ולא טבעי.

מה להזריק בשפתיים?

ניתן לעבות את השפתיים באמצעות הזרקת חומרים זמניים (חומצה היאלורונית) או קבועים (סיליקון), לכל חומר היתרונות והחסרונות שלו, אשר יידונו בפגישת ייעוץ עם הרופא. חשוב לשאול איזה חומר בדיוק מוזרק, יש מספר רב של סוגי חומצות היאלורוניות - חלקן איכותיות ומחזיקות זמן רב וחלקן לא. הפעולה של ההזרקה היא פשוטה ואורכת מספר דקות , התוצאה מידית, אין צורך בזמן החלמה והתאוששות וניתן מיד לחזור לשגרה.

מחזירים את החיוניות לאור הפנים. צילום: שאטרסטוק

כיצד ניתן לפסל פנים ללא ניתוח?

תהליך הזדקנות הפנים כולל צניחה של העור, דלדול של רקמות השומן התת-עורי וירידה הדרגתית באיכות העור. כדי להחזיר עטרה ליושנה, ואת החיוניות לעור הפנים, יש להסתכל על הטיפול כמכלול, שנותן מענה למספר פרמטרים: מילוי קמטים, שחזור נפחים שאבדו עם השנים וטיפול במרקם העור. למרפאות מוסקונה שיטה הוליסטית הכוללת שבעה פתרונות:

1. קו לסת וסנטר: קו לסת תחתונה מודגש, המאופיין בעור הדוק ובקווים חדים, נחשב למראה צעיר יותר. אצל גברים, לסת       מסותתת ומרובעת נחשבת לגברית ומושכת יותר. נשים צעירות המעוניינות בלסת מודגשת וחדה יותר (כמו למשל אצל גל גדות או בר רפאלי) וגם נשים מבוגרות יותר אשר חשות כי עם הגיל חל רפיון באזור קו הלסת (מראה "פני בולדוג"), מגיעות לבצע טיפול להידוק וחידוד קו הלסת. הטיפול נעשה באמצעות שילוב הזרקת חומצה היאלורונית סמיכה או רדיאס עם הזרקת בוטוקס - הדור חדש.

  1. עיצוב עצמות הלחיים: מיועד להעניק נפח, להבליט את מבנה הפנים ולהדגיש את קו העצמות.
  2. מילוי אזור הפה והשפתיים: על מנת להגיע לתוצאה טובה יש להתייחס לקמטים בצדי הפה והאף (נזולאביים), לקמטים בצדי שפה תחתונה (מריונטות) ולקמטי עישון מעל השפה העליונה. לכל קמט יש את החומר הייעודי האידאלי עבורו על מנת להגיע לתוצאה המיטבית.
  3. שקעי עניים: שקעים מתחת לעיניים היא תופעה מוכרת לרובנו ויכולה להופיע מכמה סיבות: רפואית, גנטית, מולדת או פשוט בגלל הגיל. השקעים מתחת לעיניים יוצרים מראה עייף, עצוב ואף חולני. עם הגיל השקע מעמיק, העור מאבד מגמישותו ולעתים קרובות, מופיעות גם שקיות בעפעפיים התחתונות - אז מומלץ לבצע ניתוח עפעפיים תחתונות. אזור העיניים הוא האזור הרגיש ביותר בפנים על כן במרפאות מוסקונה מעדיפים לטפל באזור זה באופן שונה משאר האזורים, ההזרקה נעשית באמצעות מיקרו קנולה זעירה ושימוש בחומצה היאלורונית ייעודית ומותאמת במיוחד לאזור זה. מילוי השקעים מביא לשיפור ניכר של מבע העיניים והפנים כולן. פעולה זו נותנת פתרון למראה "עייף".
  4. הרמה ויישור גבות:כיום הטרנד החם הוא ליישר את הגבות ו"לפתוח" את הפנים. יותר ויותר בחורות, צעירות ומבוגרות כאחד, מבצעות יישור גבות. באמצעות הזרקה של חומצה היאלרונית לקצות הגבה ובשילוב של בוטוקס נוצר אפקט של יישור הגבות והרמת קצוות הגבה.
  5. צוואר:עור רפוי ומקומט בצוואר יכול בקלות להסגיר את הגיל. כיום יש טיפול ייעודי להחלקת קמטי הרוחב, המתבצע ע"י הזרקת חומצה היאלרונית/רדיאס בעזרת מיקרו-קנולה. באלה הסובלים מקמטי אורך ניתן לטפל ע"י הזרקת בוטוקס לשיפור המראה.
  6. מרקם העור:הטיפול ההוליסטי אינו מושלם ללא התייחסות למרקם העור. ניתן לשפר את המרקם באמצעות שימוש ב"סקין בוסטר", אשר מעניק לעור מראה זוהר, מוצק ובריא, ואף מעודד את חידוש ייצור הקולגן והאלסטין.



מה יתרונו של חומר הבוטוקס הוותיק, בהצערת מראה הפנים?

הבוטוקס הוא חומר משתק שרירים, שנכנס לשימוש רפואי בשנות השבעים. תפקידו לטפל בחלק העליון של הפנים בעיקר קמטי הבעה, בצדי העניים ובקמטים במצח. הבוטוקס, המופק מהחומר הרעלן בוטולינום טוקסין, מרפה את שרירי ההבעה לתקופה של מס' חודשים. מיועד להפחתה או להעלמה של קמטי הבעה ו"מחשבה", ולשימוש בין גבות העיניים ובחלק התחתון של הפנים. חשוב מאוד לבצע את ההזרקה במרפאה מוכרת המשתמשת בבוטוקס איכותי ומקורי.
בקשו לראות את הבקבוקים. ישנם מקומות המציעים מחירים זולים להזרקת בוטוקס, אולם חשוב לא להתפתות, שכן המשמעות היא בוטוקס מדולל, ביחס לא ריאלי, או תחליפים זולים המקנים תוצאה לא איכותית. כמו כן עלולות להיות תופעות לוואי ולכן חשוב לבחור רופא בעל ניסיון ומיומנות המכיר היטב את האנטומיה של הפנים ושרירי הפנים בכדי למנוע עיוותים ושיתוק במקומות לא נכונים - העלולים ליצור צניחת עפעפיים, פנים לא סימטריות ונזקים אצל המטופל.

יתרונו הברור של הבוטוקס הוא שתוך ימים ספורים מרגע הטיפול, ניתן לראות שינוי משמעותי בפני המטופל. האפקט המקסימלי מתקבל לאחר שבועיים מרגע הטיפול. תוצאת הטיפול נשמרת למשך תקופה של 3-4 חודשים; ואין כל מניעה לשוב ולהזריק בוטוקס. להיפך: ככל שממשיכים בטיפול, ייתכן שימוש בכמות מועטה יותר.

האם לטיפול בבוטוקס ישנן תופעות לוואי?

תופעות לוואי בעקבות השימוש בבוטוקס נדירות ביותר: אודם קל באזור הדקירה או שטף דם, שחולף תוך מספר ימים. תופעות חמורות יותר, כגון החלשה קלה של שריר בעפעפיים העליונים הגורמת צניחה, היא נדירה; ואף היא זמנית וחולפת תוך מספר שבועות. הטיפול בבוטוקס לא כרוך בכאבים, אלא רק תחושת אי נוחות מינורית שחולפת לאחר יממה מהזמן שבו התבצע הטיפול.

כיצד מתבצע הטיפול בבוטוקס?

על מנת לתת את השירות והתוצאות הטובות ביותר ללקוחותינו הנאמנים אנו מבצעים זריקת בוטוקס באמצעות מכשיר ייעודי הנחשב לקדמת הטכנולוגיה, המאפשר לבצע הזרקה ברמת דיוק מרבית ובכך נמנעת בעיה של הזרקת יתר, הסיכוי לתופעות לוואי מצטמצמים משמעותית וכך גם הכאב מופחת בכ 70% .

פיסול פנים נועד למי שחושש מהרדמה. צילום: שאטרסטוק

האם אפשר לתקן את מראה האף ללא ניתוח?

פיסול אף היא שיטה חדשנית ללא ניתוח וללא הרדמה, זהו הליך פשוט וקצר לתיקון פגמים וחוסר סימטריה באף. פיסול אף נועד למי שלא מעוניין או חושש מניתוח והרדמה, למי שלא יכול לקחת חופש מהעבודה כדי להחלים מניתוח ולמי שמעוניין להראות במיטבו תוך זמן קצר או לקראת אירוע חשוב. היתרון הגדול הוא הפשטות בהליך, התוצאה נראית לעין באופן מיידי והחזרה לשגרה מהירה. ניתן להגיע לתוצאות מדהימות, שאינן רחוקות מתוצאות של ניתוח אף, וללא הכאבים וההחלמה של ניתוח.

ההליך מבוצע באמצעות מספר זריקות באף, התוצאה מידית, התוצאה נשמרת לשנה ואף יותר.



ד"ר רוני מוסקונה הוא מומחה בכירורגיה פלסטית.

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום