מאוחדת תבטח קטינים זרים

(0)
לדרג

משרד הבריאות חתם על הסכם עם קופ"ח מאוחדת למתן שירותי בריאות לקטינים בלתי מבוטחים הנמצאים בישראל. ירידה בדמי הפרמיה מ-180 ש"ח ל-120 ש"ח

מאת: מערכת zap doctors

נחתם הסכם מחודש בין קופ"ח מאוחדת לבין משרד הבריאות למתן שירותי בריאות לקטינים בלתי מבוטחים הנמצאים בישראל. בהסכם החדש, כפי שפורסם ע"י משרד הבריאות, מספר שינויים המטיבים עם המבוטחים לעומת ההסכם הקודם בכל הנוגע לגובה הפרמיה, להחרגה עקב מצב רפואי קודם ולזכאות קטינים שנולדו בישראל.

ירידה בדמי הפרמיה: 120 ¤ עבור קטין

נקבע כי יחול שינוי בתעריף הגביה למבוטח שיעמוד על סך 120 שקלים עבור כל ילד (עד 2 ילדים), לעומת 185 שקלים שנגבו בעבר. לא יגבה תשלום נוסף מן ההורה עבור הילד השלישי ואילך.
תמורת פרמיה זו, יינתנו מלוא שירותי הבריאות הכלולים בסל הבריאות, להם זכאים קטינים ישראלים, המבוטחים על פי חוק ביטוח בריאות ממלכתי (חבב"מ), למעט שירותי בריאות הניתנים בחו"ל. על הקטין יחולו ההשתתפויות העצמיות החלות על קטין ישראלי.

רישום קטין כמבוטח קופה

על הורי הקטין או האפוטרופוס שלו להגיע ללשכת הבריאות המחוזית או הנפתית לשם רישום הקטין כמבוטח קופה.

קופת חולים מאוחדת מחויבת לרשום כמבוטח קופה, כל קטין שפנה באמצעות האחראי לו לאחד ממרפאות סניפי הקופה, כשבידיו אישור תקף מלשכת הבריאות.

יש להבהיר כי ההסכם רלוונטי למי שאמו שהתה בישראל שישה חודשים רצופים לפחות לפני מועד הלידה, למי שאינם רשומים במנהל האוכלוסין הישראלי ושאינם רשומים בקופת חולים על-פי חוק הביטוח הבריאות הממלכתי. הזכאות לא חלה על תיירים ולא על תושבי הרשות הפלסטינית. קטינים שלא נולדו בישראל צריכים להשלים תקופת שהות בת 6 חודשים לפחות לפני הפנייה ללשכת הבריאות.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום