סגירת מעגל כואב לחובש מד"א

(0)
לדרג

צירוף מקרים מצמרר: החובש זיאד דווידת, שפינה את חיה זיסל ז"ל, התינוקת שנרצחה בפיגוע הדריסה בירושלים, יילד את התינוקת החדשה שנולדה למשפחה

מאת: מאת מערכת zap doctor

לפני כעשרה חודשים, שכלו חנה ושמואל בראון מירושלים את בתם התינוקת חיה זיסל ז"ל, שנפגעה אנושות בפיגוע הדריסה ברכבת הקלה בירושלים. שלשום נולדה לבני הזוג בת נוספת ובצירוף מקרים מרגש ומפתיע חובש מד"א זיאד דוויאת שהגיע לביתם של בני הזוג ליילד את התינוקות היה אותו החובש שפינה את בתם המנוחה לבית החולים לפני כעשרה חודשים.

ניידת מד"א מספר 12

האב הטרי שמואל הבחין בצירוף המקרים כבר עם הגעת ניידת הטיפול הנמרץ שנשאה את המספר 12, אותו המספר שנשאה הניידת שפינתה את בתו חיה ז"ל כאשר נדרסה על ידי המחבל.

זיאד דוויאת המשמש כחובש בכיר ונהג אמבולנס במד"א סיפר על התפתחות האירועים במקום: "קיבלנו קריאה שגרתית של יולדת - לידה בבית. בכניסה לבית חיכה לנו הבעל. הוא היה ממש לחוץ, הסתכל על האמבולנס ועל המספר - ולא הבנתי למה. הוא התחיל לדבר על המספר 12 אבל לא כל כך התייחסתי לזה. אם ההגעה לדירת הזוג, ראינו שהאישה כורעת ללדת והתחלנו לסייע בלידה. חתכתי את חבל הטבור ונתתי לה נוזלים ואז היא אמרה לי שהיא זוכרת אותי. היא הייתה בהלם ואמרה לי: "אתה הנהג שפינה אותנו בפיגוע עם הילדה הראשונה." היא הודתה לי ובזמן שהלכתי להכין עירוי נוזלים, האבא חיבק אותי ונתן לי נשיקות וחיבוקים. התרגשתי מאוד".

עוד הוסיף וסיפר על התחושות המעורבות שעורר בו המקרה: "בשלב הזה כבר נזכרתי מי הם ההורים. שמואל סיפר לי על הפיגוע מלפני עשרה חודשים וסיפר לי שבכל פעם שהוא רואה את המספר 12 הוא נזכר בבת שלו ורק מתפלל שלא יקרו יותר מקרים קשים כאלו. לא ידעתי ממש מה לעשות, להגיד מזל טוב או מצטער, התרגשתי מאוד ואיחלתי להם מזל טוב ושיחיו חיי שלום".

בואו לדבר על זה בפורום רפואה דחופה (מיון).

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום