עייפים אחרי הצהריים? שתו משהו

(0)
לדרג

לראשונה בישראל: אלטמן משיקה את PUSH - משקה אנרגיה על בסיס צמחי, שיעילותו הוכחה מדעית במניעת עייפות. צרכנות רפואית

מאת: מערכת zap doctors

חולמים על שנ"ץ באמצע הישיבה או עם הילדים בגינה? חברת אלטמן מציעה כעת משקה אנרגיה חדש שיעזור לכם להתגבר על העייפות. בניגוד למשקאות הקיימים בשוק, המשקה החדש, תחת השם PUSH, מבוסס על רכיבים פעילים מהצומח ואינו מכיל חומרים משמרים או ממריצים. מדובר בשוט של 100 מ"ל, והתועלת, מבטיחה החברה, מוכחת מדעית.

המשקה החדש נותן מענה לתופעת נפילת האנרגיה "שעת השבירה" המוכרת לכולנו, בעיקר בשעות הצהריים. התופעה מכונה PLD - Post Lunch Dip syndrome, מצב טבעי הקשור לשעון הביולוגי ובא לידי ביטוי בעייפות בלתי נשלטת המתרחשת בין השעות 13:00 ל-16:00, ללא קשר לארוחת הצהריים. בשעות אלו נפתח בגוף "שער שינה": המערכות הפיזיולוגיות שלנו מאטות את פעילותן ומורידות קצב. לרוב אנו נוהגים לקשר את תחושת העייפות לארוחת הצהריים, אבל האמת היא שכמעט אין קשר לארוחה עצמה, ועובדה שאנו לא "נופלים" אחרי ארוחת בוקר או ערב. התופעה רווחת בעיקר בני 18-45, שעייפים בגלל אורח חיים אינטנסיבי. כמו כן במחקרים בנושא נשים נמצאו עייפות יותר מגברים.

בשנים האחרונות הוצגה נוסחת המוצר בתערוכות ברחבי העולם וזכתה בפרסים בינלאומיים בנושאי חדשנות בתחום משקאות האנרגיה הבריאים. המשקה ישווק ברשתות הפארם וחניות הטבע במהלך הימים הקרובים.

גלי ניר, מנכ''לית אלטמן: "מדובר בצעד בדרך להפיכת החברה לבית של מוצרי בריאות מתקדמים, המעניקים פתרונות מגוונים, לצרכנים שוחרי בריאות".

בואו לדבר על זה בפורום תזונה קלינית.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום