פתיח לפורום קוסמטיקה רפואית לשיקום עור הפנים

(0)
לדרג

הפנים הם הבבואה שלנו בכל מפגש אישי, חברתי ועסקי - חשוב לנו להציג אותן בצורה בריאה, זוהרת וקורנת. העור שלנו ישקף לרוב את סגנון החיים שלנו, את מצב רוחנו ואת מצבור הנזקים שנאספו בחלוף השנים. פרמטרים רבים במראה העור שלנו כלל אינם תלויים בנו, כגון: חשיפה לשמש, רדיקלים חופשיים ונזקים סביבתיים שונים. טיפול פנים ייעודי כבר בשלהי גיל העשרים לחיינו יכול להיטיב עם העור ולהציגו בצורה הולמת. הקוסמטיקה הרפואית היא קוסמטיקה אקטיבית לטיפולי אנטי אייג'ינג, פיגמנטציה, קמטים, אקנה וצלקות פוסט אקנה.

לכל סימפטום בעור שלנו ישנו גורם - לעתים נמצא קשר ישיר לחשיפה לשמש או מצבי סטרס ולעתים יהיו אלו שינויים הורמונליים או תזונה לקויה וחוסר שתייה. איזון זה שם המשחק - להביא את העור לאיזון ברבדים פנימיים וחיצוניים יחדיו. תפקיד הפורום הוא להאיר לכם נקודות על העור ולנתב אתכם למהלכים מאזנים.

אני מזמינה אתכם לשאול בפורום שאלות הקשורות למצבי עור שונים המטרידים אתכם ו/או שהייתם חפצים לברר עליהם. כאן בפורום אסייע לכם למצוא תשובה לכל שאלה ואשתדל לשקף לכם מספר שיטות שונות לטיפול בסימפטום. התשובות יקיפו את התחומים הבאים: טיפול בבית, אורח חיים, תזונה, טיפול טכנולוגי ומגוון תכשירים לטיפול בעור.

למעבר לפורום, לחצו כאן.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום