חמש אחיות, מחלקת יולדות אחת

(0)
לדרג

בהפרש של מספר ימים, ילדו ברמב"ם חמש אחיות, בנות לשתי משפחות שונות. "זה כיף גדול ללדת יחד עם אחותי", סיכמו היולדות את החוויה

מאת: מערכת zap doctors

שמחה רבה, שמחה רבה, אביב הגיע תינוק בא. בתוך שבועיים ילדו ברמב"ם שלוש האחיות: אורטל, שלומית ואסתר. בהמשך המסדרון נמצאות שתי אחיות נוספות ורדה ואמאני שילדו באותו היום.

כשאורטל בן יעקב, בת ה-20 מקרית שמואל, הגיעה במהלך חול המועד ללדת את בנה הבכור ברמב"ם, המשפחה הגרעינית שלה כבר היתה שם. יומיים לפני כן אחותה הגדולה, שלומית מיראל, בת ה-24 מקרית שמואל, ילדה אף היא את בתה השנייה ושהתה באותה המחלקה. כאשר האחיות שכבו זו לצד זו באותו החדר, הן נזכרו איך ימים ספורים לפני כן גם אחותן הגדולה, אסתר קבקוזשווילי, בת 30 מקרית שמואל), הביאה לעולם את בנה החמישי, גם היא ברמב"ם.

אמן המאושרת של הבנות, מרינה קרן, 50 מקרית שמואל), מספרת כי בשבועיים האחרונים היא נכנסת ויוצאת כל הזמן ממחלקת היולדות ברמב"ם: "זה חודש של שמחות. קודם ברית לבן של אסתר ורוני, א"כ חוגגים את פסח, בהמשך בריתה לבת של שלומית ויוסי וא"כ בע"ה ברית נוספת לבן של אורטל ובנימין. אנשים מתקשרים לומר מזל טוב על לידה אחת ואנחנו כבר מבשרים על לידה נוספת. שנמשיך לשמוח כך כל הזמן".

גם האחיות עצמן לא הספיקו לעכל את השמחה המשולשת. "זה כיף גדול ללדת יחד עם אחותי", אומרת אורטל, האחרונה מבין האחיות שהגיעה ללדת בביה"ח, "זו חוויה שלא נשכח". אגב, ברוח חג הפסח ציינו בני הזוג בן יעקב שבנם, הוא הנכד ה-12 לסבתא מרינה בדומה לאביו בנימין ששמו מייצג את השבט ה-12 משבטי ישראל.

בהמשך המסדרון ממשיכה האווירה המשפחתית במחלקה, עם שתי אחיות נוספות אשר הגיעו ללדת באותו היום ברמב"ם. בלילה שבין שבת לראשון ילדה וורדה שמאלי, בת 22 מעכו, בן בכור לה ולבעלה סאהר. שעה קלה לפני כן יצאה מחדר הלידה אחותה הגדולה של וורדה, אמאני לבאבידי , בת 27 מעכו, שהביאה לאוויר העולם את ילדה השני בת לה ולבעלה מוחמד. "הקדמתי ללדת בכמה ימים", מספרת וורדה אשר שוכבת לצד אחותה באותו החדר, "הלידה של אמאני הייתה מתוכננת וידענו שנלד בסמיכות, אבל אין ספק שזה מאוד מיוחד ללדת באותו היום. כל המשפחה נמצאת כאן אתנו באותו החדר, והשמחה כפולה וגדולה".

בואו לדבר על זה בפורום לידה טבעית.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום