חדש! שיחת וידאו עם מד"א

(0)
לדרג

לראשונה במד"א - מצלמות שיותקנו באמבולנסים יתעדו את הזירה של הפינוי, ויאפשרו תמיכה של הרופא במוקד עבור צוות הפאראמדיקים בשטח. צרכנות רפואית

מאת: מערכת zap doctors

בקרוב יחל במד"א פיילוט חדש, במהלכו יוכנסו מצלמות למספר ניידות טיפול נמרץ ברחבי הארץ. מצלמות אלו יאפשרו העברת מידע בזמן אמת, לצורך יצירת תמונת מצב עדכנית של זירת האירוע, והעברת מידע למוקד הרפואי של מד"א שיוכלו לייעץ לכוחות שבשטח.

מצלמה ראשית תותקן בחלקו הקדמי של כלי הרכב על מנת לתעד את זירת האירוע, ומצלמה נוספת תותקן בתוך הניידת על מנת לאפשר לחובשים ולפאראמדיקים של מד"א להפעילה בעת הצורך ולהעביר תמונה מלאה של הפציעה, או של סימני 1המחלה של המטופל למוקד הרפואי, ולקבל ייעוץ מרופא מומחה במקרה הצורך. המצלמות צפויות להתחיל לפעול בחודשים הקרובים תחת נהלים של משרד הבריאות ומד"א ותוך הקפדה על כל הוראות החוק בנושא צנעת הפרט וזכויות המטופלים. המצלמות צפויות לפעול אך ורק כאשר הצוות הרפואי באמבולנס יזדקק לסיוע מהמוקד, ולא באופן קבוע.

עוזר מנכ"ל למד"א, שעומד בראש הפרויקט, עו"ד אורן בלושטיין, מסביר כי "המערכת תיתן גם למוקד המבצעי של מד"א כלים לקבל תמונת המצב בשטח ולרופא במוקד הרפואי לקחת חלק פעיל יותר ולקבל החלטות בזמן אמת, ובכך לתרום משמעותית למשימת הציל חיים". מנכ"ל מד"א אלי בין הוסיף כי "המצלמות החדשות יתרמו לנו רבות במשימות היומיומיות של הארגון, זאת כמובן תוך כדי הקפדה מלאה על צנעת הפרט ושמירה על כבוד המטופלים".

בואו לדבר על זה בפורום רפואה דחופה (מיון).

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום