מי הם הרופאים הנצפים בישראל?

(0)
לדרג

כל אחד מאיתנו שאל את עצמו לפחות פעם בחייו מיהו הרופא המנוסה ביותר לבצע הליך רפואי בפניו אני עומד? מגזין הרופאים הנצפים של zap doctors עונה על השאלה. ההמונים לא טועים

מאת: מערכת zap doctors

קשה לך לישון בלילה כי בעלך נוחר? מתקשה להתאפק ומחפש שירותים בכל מקום? סובל מכאבי גב כרוניים? שוקלת הפריה חוץ גופית ותוהה מהן האופציות שעומדות בפנייך? שאלות אלה ונוספות מטרידות אנשים רבים שמחפשים את המענה הטוב ביותר לבעיה ממנה הם סובלים.

מה שמשותף לכולנו הוא הרצון לקבל את הטיפול הרפואי הטוב ביותר שיש לבעיה ממנה אנו סובלים ולסמוך על הרופא שבידיו אנו מפקידים את בריאותנו.

עד היום הדרך לאתר רופא כזה הייתה באמצעות הסתמכות על שמועות מפה לאוזן, התייעצות עם הרופא המטפל והרבה מזל טוב. אז איך באמת אפשר לקבל מענה לשאלה מיהו רופא טוב ומנוסה?

רופאים נצפים (אילוסטרציה)
רופאים נצפים (אילוסטרציה)

אתר zap doctors גאה להציג בפניכם את מגזין המומחים הנצפים, שמבוסס על חכמת ההמונים. כלומר, מדובר ברשימת רופאים מומחים שזכו להיכלל במגזין, משום שהם הרופאים המבוקשים והמחופשים ביותר בפורטל הבריאות zap doctors. זהו האתר הגדול, הוותיק והמוביל בתחומו בישראל, המרכז סביבו יותר מ-750 אלף גולשים ייחודיים בחודש.

למרבה הצער, מערכת הבריאות הציבורית נמצאת גם השנה בעין הסערה ובאי ספיקה ואנו שומעים חדשות לבקרים על העומס הרב בבתי החולים והקושי של הרופאים לתת מענה לכל החולים. זו אחת הסיבות לשגשוגה של הרפואה הפרטית בישראל על שלל גווניה. ובאופן טבעי נובע מכך גם הצורך לאתר את המומחה המנוסה ביותר ולכן זו שאלה שנשאלת פעמים רבות ונתקלת בחוסר מענה, שכן כרגע אין בישראל מערכת מידע מוסדרת, שמגדירה באופן אובייקטיבי מיהם הרופאים המנוסים בישראל. לצורך כך, גיבשנו באתר zap doctors רשימת רופאים מומחים - המבוקשים, המחופשים והפופולאריים ביותר.

הרשימה כוללת רופאים מתחומים מגוונים כגון: אונקולוגיה, אורולוגיה, אורתופדיה, גינקולוגיה, גסטרואנטרולוגיה, כירורגית כלי דם, כירורגית פה, אסתטיקה רפואית, נוירולוגיה, עור ומין, עיניים, פסיכיאטריה, רפואת ילדים, רפואה פנימית, רפואה אלטרנטיבית ועוד.

כיצד נבחרו הרופאים למגזין הנצפים ביותר?

תנאי סף הכניסה לרופאים במגזין הנצפים הם נתוני צפייה והקלקה גבוהים על כרטיסי הביקור בשכלול הפופולאריות של עמודי הפורומים ו/או המאמרים שלהם באתר zap doctors. חשוב להבהיר כי המגזין לא מתיימר לדרג את הרופאים הטובים בישראל. לכל היותר הוא מספק מענה לשאלה המטרידה רבים מאיתנו - מי הם הרופאים הנבחרים והנצפים בתחומם? נותר רק לקוות כי הגיליון יסייע לכם בבחירת הרופא המתאים לכם, ותהפוך אתכם לצרכנים נבונים יותר וחשוב יותר לבריאים יותר.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום