פאראמדיק מד"א הציל גורת עטלף

(0)
לדרג

מצילים גם בע"ח: פאראמדיק מד"א הציל חיים של גורת עטלף פירות. הגורה נחבטה באמבולנס בחוזקה ואיבדה את ההכרה. כעת הועברה למרפאת גן החיות התנכ"י

מאת: מערכת zap doctors

ניידת טיפול נמרץ של מד"א שהייתה בדרכה ממעלה אדומים לירושלים ספגה חבטה עזה בשמשה הקדמית של הניידת, בדיקה מהירה של השטח גילתה גורת עטלף מחוסרת הכרה; הפאראמדיק לא התבלבל, הציל את חייה והעביר אותה לטיפול במרפאה של גן החיות התנכ"י בירושלים.

התאונה המוזרה קרתה לפני כשבוע. נהג האמבולנס נהאד גדאללה עצר מיד את האמבולנס בשולי הדרך וירד ביחד עם הצוות לבדוק מה גרם לחבטה העזה. סריקה מהירה של הצוות בראשות הפאראמדיק נתי הרון גילתה כי מדובר בגורת עטלף פירות אשר איבדה את ההכרה בעקבות הפגיעה. נתי לא היסס לרגע והחליט להציל את חייה של הגורה.

נתי סיפר על הטיפול בגורה: "הרמתי אותה ושמנו אותה בקופסה קטנה כשהיא בהכרה מעורפלת. השקתי אותה במי סוכר בעזרת מזרק והיא גמאה את המשקה בשמחה. לאחר זמן מה ראיתי שהיא נמצאת כבר בהכרה מלאה ומסתכלת עלי בחזרה. ניסיתי לשחרר אותה פעמיים באזור מעלה אדומים במקום שבו מצאנו אותה, אך אולם ראיתי שהיא לא מסוגלת לעוף. לקחתי אותה לביתי ובבוקר יצרתי קשר עם גן החיות התנכ"י בירושלים ועוד באותו היום בשעות אחר הצהריים נסעתי לגן החיות ומסרתי להם את הגורה.
במרפאה קיבלו אותנו בזרועות פתוחות והבטיחו שיצרו איתי קשר ברגע שהיא תתאושש על מנת שנוכל לקחת אותה למעלה אדומים ולשחררה בסביבתה המוכרת. נכון להיום אני מבין שמצבה הולך ומשתפר ואני מקווה שבקרוב נזכה לשחררה בסביבתה הטבעית".

בואו לדבר על זה בפורום וטרינריה.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום