מתנדב מד"א יילד את אשתו

(0)
לדרג

מתנדב במד"א יילד בעצמו את אישתו באמבולנס בדרך לבית החולים; סייע בלידה - פאראמדיק שהוזנק למקום והתברר כשכן וחבר של בני הזוג

מאת: מערכת zap doctors

אומרים שלנשים יש אינסטינקט אימהי מיוחד ואכן דפנה, אשתו של רועי שכטר מתנדב במד"א, אמרה במשך כל תקופת הריונה כי בעלה הוא זה שיילד את בתם. ואכן בשבוע שעבר התקשר רועי למוקד מד"א ירושלים והודיע לחבריו לתחנה כי אשתו נתקפה בצירים; וכי הם נמצאים ברכבם הפרטי בדרכם לבית החולים הדסה עין כרם.

במוקד מד"א נחלצו מיד לעזרתו של חברם הקרוב ושלחו אמבולנס שיסייע לרועי בתהליך לידת בתו החדשה.

רועי שכטר: "נסעו ברכבנו הפרטי לבי"ח הדסה עין-כרם כאשר באמצע הדרך סמוך ל'מפלצת' אישתי הרגישה שהלידה מתחילה. מיד התקשרתי למד"א וביקשתי לחבור עם אמבולנס, באופן מקרי בהחלט נהג האמבולנס שהגיע היה אוהד פורת, שכן וחבר קרוב שלנו, תוך כדי הפינוי לבי"ח הצירים הפכו להיות תכופים יותר ויותר ותוך מספר דקות מצאתי את עצמי מיילד את אשתי"

פאראמדיק מד"א אוהד פורת סיפר: "קיבלנו קריאה על רכב פרטי בדרכו לבית החולים תחת הכיתוב "אשתו של חובש, יולדת עם צירי לחץ" . מיד קפצנו לתוך האמבולנס ונסענו לכיכר הכניסה לבית החולים על מנת לסייע לזוג. עם ההגעה למקום זיהיתי מיד כי מדובר בחבריי הטובים רועי ודפנה. העליתי במהירות את רועי ואשתו לאמבולנס בעוד החובש המשתלם מחנה את רכבו של רועי. דקות ספורות לפני שעצרנו בכניסה רועי שם לב כי הראש של הילדה כבר מתחיל לצאת ושחייבים לבצע את הלידה באמבולנס. רועי לא איבד את העשתונות ויילד את אשתו כאשר אני נמצא לידו ומנסה לתמוך ולעזור"

בואו לדבר על זה בפורום לידה טבעית.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום