חדש במרכז הלל יפה: מכשיר MRI

(1)
לדרג

לאחר שנים רבות של המתנה לקבלת אישור משרד הבריאות להקמת מכון MRI ורכישת מכשיר ייעודי, נפתחה במרכז הרפואי הלל יפה יחידת MRI, ובה מכשיר מתקדם בעלות 14 מיליון שקל. צרכנות רפואית

מאת: מערכת zap doctors

המכון לדימות של המרכז הרפואי הלל יפה התחדש ביחידה חדשה ובמכשיר MRI מהמתקדמים בתחומו. MRI בהלל יפה, הוא גם המכשיר הקבוע היחיד כיום בין תל אביב לחיפה, יביא לשדרוג משמעותי בשירות כמו גם לקיצור התורים לבדיקות אלה לתושבי האזור.

לאחר שנים רבות של המתנה לקבלת אישור משרד הבריאות להקמת מכון MRI ורכישת מכשיר ייעודי, נפתחה במרכז הרפואי הלל יפה יחידת MRI, ובה מכשיר MRI מתקדם מסוג (INGENIA) של חברת פיליפס, זאת במסגרת מכון הדימות הוותיק והמוערך של בית החולים, ולאחר קבלת האישור להפעלתו ממשרד הבריאות. עלות הפרויקט הסתכמה בכ-14 מיליון שקלים וכללה גיוס והכשרה של צוות רופאים וטכנאים, רכישת ציוד ייעודי ועבודת בינוי רחבת היקף. את היחידה מנהל ד"ר רוני שרטר, מומחה לנוירו-רדיולוגיה, שהצטרף לסגל הבכיר של מכון הדימות. מיתרונותיו הבולטים של המכשיר: מפתח רחב (70 ס"מ) המסייע בהכלת הנבדקים ובהפחתת החרדה, שכיבה נוחה יותר ויתרון טכנולוגי המאפשר ביצוע בדיקות במינימום ניוד של הנבדק.

רכישת המכשיר התאפשרה הודות לסיוע נדיב של הקרן לידידות, שתרמה 1.6 מיליון שקלים. מימון נוסף הגיע ממשרד הבריאות עצמו וכן מימון עצמי של קרן המחקרים של המרכז הרפואי. בנוסף, אנשי עסקים, חברות וראשי רשויות הדרים בסמיכות למרכז הרפואי, נרתמו אף הם לסייע מתוך הבנת הצורך המהותי בקיומו של מכון MRI קבוע באזור. במפגש שנערך בנושא תרמו סך כולל של כ-800 אלף שקלים.

שירותי היחידה פתוחים לציבור הרחב. לקביעת תור יש ליצור קשר בטלפון שמספרו 04-6304467. קבלת השירות מותנית במכתב הפניה של הרופא המטפל וטופס התחייבות של המבטח הרפואי.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום