אספוטן: לחיזוק כוח הגברא

(5)
לדרג

אין חשק מיני? אין אונות? הכירו את אספוטן - תוסף תזונה חדש המבוסס על חומרים טבעיים ומעודד את הגוף להתעורר מחדש. צרכנות רפואית

מאת: מוריס אבוהי

כיום ניתן למצוא על המדף וברחבי הרשת, באופן חופשי לכל מעוניין, תכשירים רבים המציעים שיפור במצב כוח הגברא ובמצב התפקוד המיני. כדאי להכיר גם את המוצר החדש "אספוטן", תוסף תזונה לטיפול באין אונות, הפועל באופן מעט שונה מהמוצרים שכבר התרגלנו להכיר - ואולי גם לצרוך.

מה ההבדל בין אספוטן לבין ויאגרה ותחליפיה?

לעומת הוויאגרה ותחליפיה השונים והרבים, שהומצאו ושווקו בשנים האחרונות, האספוטן עשוי מצמחים: חציו עשוי מצמחים המוכרים ברפואה הסינית וחציו עשוי מצמחים המוכרים ברפואה המערבית - ומבוסס על חומרים טבעיים בלבד. תרופות האונות המוכרות לנו פועלות על היכולת המינית הפיזית, כלומר, על טיפול פיזי ביכולת הזיקפה עצמה, בדרך כלל. תוסף תזונה זה אינו פועל באותו האופן, אלא מעודד את הגוף, באמצעות חומרים מן הצומח, לעורר את עצמו לתשוקה מינית טבעית, שתוביל, במהלך ישיר, לשיפור פעילותו המינית של הגבר.

אספוטן (צילום: המרכז לאסתטיקה פרוסקין)
אספוטן (צילום: המרכז לאסתטיקה פרוסקין)

מה עושים הצמחים לגוף הגבר?

הצמחים שעליהם מבוסס האספוטן הם למעשה צמחים ממשפחת "המחממים". אין הכוונה שהם יוצרים טמפרטורה גבוהה יותר בגוף, אלא גורמים למערכות הגוף בכללותן לפעול ביתר קלות וביתר יעילות, בזכות אנרגיית החום שבהם, עד לפעילות אינטימית מלאה ומהנה.

הפורמולה החדישה מבוססת על עשרה צמחים שונים ופותחה אחרי מחקר וידע רב בנוגע להשפעתם על הגוף הגברי. פרט לעוררות החשק המיני, האספוטן מסייע לטיפול באין אונות, בחרדת ביצוע ובשפיכה מוקדמת, מפחית לחץ דם וסוכרת, משפר את זרימת הדם בגוף, וכך מחזק את פוריות הגבר בכללותה. כל זאת, בעקבות כך שהוא עשוי מצמחים שונים שלהם סגולות די נרחבות. התערובת הייחודית שלו היא זו שמאפשרת את הדגש על נושא המיניות.

למי מתאים תוסף התזונה אספוטן?

תוסף תזונה זה מתאים לכל אדם, בכל גיל, שמרגיש כי החשק המיני שלו אינו בשיאו. בדרך כלל מדובר על אנשים בגילאי 50 ומעלה, לאחר אמצע החיים, שמרגישים ירידה ניכרת בתפקוד המיני ואין אונות - אבל גם אנשים צעירים יותר, גברים בעשור השלישי לחייהם, למשל, עלולים לחוש בתקופות מסוימות כי החשק המיני והתשוקה המינית שלהם אינם חזקים כבעבר - וזאת עקב לחץ, מחלת רקע או שינויים באורח החיים. נטילת התוסף מסייע לשיפור בזרימת הדם בגוף, ומכאן לשיפור ישיר בחשק המיני עצמו ולהשפעה על האונות הגברית.

האם אספוטן הוכיח את עצמו בשטח?

השילוב של טיפול אלטרנטיבי המבוסס על צמחים מוכר מאוד בעולם ויש לו תוצאות טובות ורבות בשנים. האספוטן נוסה על מטופלים רבים, ולאור הצלחת הניסיונות בטיפול בו, החל להיות משווק כעת גם בישראל. התכשיר מאושר על ידי משרד הבריאות וכשר בהשגחת רבנות בית שמש.

כיצד נוטלים את תוסף התזונה?

אספוטן מגיע בצורת נוזל. המטופל נוטל ממנו כ-20-30 טיפות, פעם עד שלוש פעמים ביום, תלוי בצורך ובמקרה הספציפי שלו. לאספוטן אין שום סכנה או תופעת לוואי וניתן לצרוך אותו גם בכמות גבוהה ללא הגבלה, מכיוון שהוא מוגדר כתוסף מזון.

האם תוסף התזונה מתאים גם לנשים?

בהחלט. מכיוון שהאספוטן אינו מצריך מרשם רופא וניתן לשלבו עם כל סוגי האלכוהול והמזון, ואין לו תופעות לוואי או תופעות הורמונליות (בניגוד לתרופות הכימיות) גם נשים יכולות ליטול אותו ולשפר את החשק המיני בגופן. לאספוטן יש השפעה מיידית וחזקה, מומלץ ליטול בין 40-60 טיפות לפני קיום יחסים.

מוריס אבוהי הוא רוקח

בואו לדבר על זה בפורום הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום