"לדון ברפורמה - בוועדת הבריאות"

(0)
לדרג

חברי ועדת הבריאות קוראים לגרמן להעביר אליה את הדיון ברפורמות בבריאות במסגרת חוק ההסדרים. "הטענה לפיה חברי הוועדה לא יוכלו לעמוד בלחץ מטילה דופי בעבודתנו"

מאת: מערכת zap doctors

לאחר שאתמול הודיעה שרת הבריאות יעל גרמן כי חלק מסעיפי הבריאות של חוק ההסדרים צריכים לעלות לדיון בוועדת הכספים, מזכירים חברי ועדת הבריאות כי הדיון צריך להתקיים אצלם.

"אנו קוראים לך גבירתי השרה להעביר הדיונים בפרק ו' להצעת חוק ההתייעלות הכלכלית (חוק ההסדרים) שעוסק ברפורמות בתחום הבריאות לוועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת. נושא הבריאות הוא מתחומי עניינה וסמכותה של הוועדה לפי תקנון הכנסת... ראוי כי הוועדה תהיה זו שתדון בפרק זה שיש לו השלכות רבות משקל על מערכת הבריאות". על המכתב חתומים 8 מחברי ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת, בהם חברי הקואליציה יו"ר הוועדה ח"כ חיים כץ מהליכוד, ח"כ אורלי לוי-אבקסיס מישראל ביתנו וח"כ שולי מועלם-רפאלי מהבית היהודי. חברות הכנסת רינה פרנקל ועדי קול, חברות סיעת יש עתיד, אינן חתומות על המכתב.

חברי ועדת הבריאות מוסיפים כי הטענה לפיה חברי הוועדה לא יוכלו לעמוד בלחצים ולא יוכלו לקיים דיון ענייני שבו טובת הציבור עומדת לנגד עיניהם, פוגעת בוועדה ועומדת בניגוד גמור לחקיקה הענפה והחשובה בתחום הבריאות שהובילה הוועדה ובכללה רפורמות בקופות החולים, בתי החולים ובשכר הרופאים. "הטענה מטילה דופי בעבודתה המסורה של הוועדה, אשר השירות לציבור וצרכי החולה הם נר לרגליה", סיכמו.

בואו לדבר על זה בפורום זכויות מבוטחים בביטוח בריאות וסיעוד.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום