הצעה: גראס רפואי בחינם

(0)
לדרג

מגדלי הגראס הרפואי מבקשים משרת הבריאות להקל על תהליכי האישור ואף לחלקו חינם; "מחויבים לסייע למערכת הבריאות להשתקם למען הציבור", כתבו

מאת: מערכת zap doctors

שולחן מגדלי הקנאביס הרפואי ברישיון מציע לחלק אותו חינם ללא תשלום, כך לפי מכתב ששלח הבוקר (ג') לשרת הבריאות יעל גרמן. זאת כפי שכתבו מתוך רצון להוביל לפתרון המשבר הכלכלי בבתי החולים הציבוריים.

הצעתם של מגדלי הקנאביס הרפואי מגיעה בעקבות הודעתו של פרופ' שמעון רייסנר, סגן מנהל בית החולים רמב"ם ויו"ר פורום מנהלי בתי החולים הממשלתיים, כי מצבם של בתי החולים הגיע לשפל חסר תקדים, כזה אשר עתיד לפגוע ישירות באיכות הטיפול הניתנת לחולים.

"מתוך רצון אמיתי לסייע במציאת פתרון מהיר, וכאקט אזרחי של רצון טוב, אנו קוראים לך, שרת הבריאות של ישראל, לפעול באופן מיידי לשחרור החסמים שאנשי משרדך מטילים על החולים הנזקקים לקנאביס רפואי, כשאת הקנאביס הרפואי עצמו, אנו מוכנים לספק ללא כל עלות, ולו רק בשביל למנוע המשך פגיעה בחולים, וזאת עד אשר תתאושש מערכת הבריאות הציבורית", כתבו במכתבם.

"הוכח כבר בעבר כי הקנאביס הרפואי הינו טיפול טבעי וזול אשר מוזיל את עלויות הטיפול הרפואי בחולה בצורה ניכרת", טענו המגדלים, "מחקרים אשר נערכו, גם בישראל, מצאו כי מטופל הנעזר בקנאביס רפואי, צורך פחות תרופות מרשם להקלה במצבו, ועל כן טיפול מסוג זה הינו זול ומקל משמעותית על עלויות המערכת הציבורית. על כן אין לנו ספק, כי הירתמותך למהלך, תאפשר הקלה מיידית על תקציבי בתי החולים, וגם על החולים עצמם אשר הטיפול הרפואי לו הם זוכים הולך ומידרדר".

חגי הילמן, יו"ר שולחן מגדלי הקנאביס הרפואי ברישיון בישראל: "כולנו תקווה כי השרה יעל גרמן תסכים לקבל את עזרתנו בטיפול בחולים אשר הטיפול שלהם עלול להיפגע בשל גירעונות בתי החולים הציבוריים. אנחנו מחויבים לסייע למערכת הבריאות הציבורית להשתקם, ואין לנו ספק כי ביכולתנו לחסוך כספים רבים לבתי החולים בפרט, ולציבור הישראלי בכלל".

בואו לדבר על זה בפורום כאב בקרב חולי סרטן.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום