חדש: הדמיית עורקים בתלת ממד

(0)
לדרג

מכשיר הדמיה תלת ממדי שהופעל לאחרונה בבית חולים זיו מאפשר בדיקות מהירות ומדויקות יותר. צרכנות רפואית

מאת: מערכת zap doctors

מכשיר חדשני להדמיה תלת ממדית במהלך ביצוע צינתור יופעל לראשונה במחלקה הקרדיולוגית במרכז הרפואי זיו.

מכשיר LUNAWAVE, בעלות של מיליון שקלים, פועל בטכנולוגיה המתקדמת בעולם להדמיה של העורקים הכליליים. המכשיר מבצע הדמיה של עורקי הלב ומאפשר לרופאים קבלת מידע צילומי עמוק יותר, חתך העורקים לאורכם ורוחבם, וכן מבט תלת ממדי ברזולוציה ודיוק גבוהים ביותר.

היתרון הגדול של המכשיר החדש, הוא באפשרויות צילום התלת ממד והרזולוציה הגבוהה של התמונה, דבר המאפשר לרופאים במהלך ביצוע הצנתור לאתר חסימות בעורקים וזיהוי גודלן. על ידי זיהוי מדויק של החסימה בעורק יכולים הרופאים לתכנן היטב ובצורה מדויקת ביותר את הטיפול והצבת תומכנים (סטנטים) בעורקים חסומים.

ד"ר מג'די חלבי, מנהל מכון הלב במרכז הרפואי זיו אומר, כי המכשיר החדש יאפשר ביצוע אבחונים וטיפולים ברמה הגבוהה ביותר במחלקה במסגרת שיפור השירותים הרפואיים עבור תושבי הצפון. "מדובר במכשיר חדשני ומשוכלל ביותר הקיים כיום בעולם להדמיה של העורקים הכליליים. זהו מכשיר ראשון מסוגו שנכנס לפעולה בארץ, כאשר בהמשך צפוי להתקבל גם בבתי חולים נוספים. מעבר לתכונותיו המצוינות בהדמיה, הפעלת המכשיר נוחה וקלה. הבדיקה לוקחת פחות מחצי דקה ותוצאותיה הן מיידיות. תכונה זו של המכשיר תאפשר לנו לבצע יותר בדיקות, כאשר תוצאותיהן יהיו מדויקות יותר ויתנו לנו את המידע המהימן ביותר על מנת להתאים טיפול מיטבי ומותאם אישית לכל אחד מן המטופלים".

בואו לדבר על זה בפורום קרדיולוגיה וצנתורים.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום