מכשיר לניטור שינה אושר ע"י FDA

(0)
לדרג

חברת איתמר מדיקל הישראלית קיבלה אישור FDA לגרסה החדשה של מוצר הדגל שלה בתחום השינה WatchPAT. מדובר בדמוי שעון עם חיישן לניטור השינה. צרכנות רפואית

מאת: מערכת zap doctors

מכשיר WatchPAT, מכשיר דמוי שעון, הנחשב למוביל בעולם בתחום אבחון שינה ביתי, קיבל את אישור מינהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA). כך דיווחה בשבוע שעבר היצרנית איתמר מדיקל לבורסה.

WatchPAT. צילום: יחצ
WatchPAT. צילום: יחצ

לפי ההודעה, בגרסה החדשה של המוצר, חיישן שמוגן בפטנט בבעלות החברה ימדוד את ריווי החמצן בדם, בנוסף לטכנולוגיה שהייתה קיימת במוצר הקודם. חידוש נוסף הוא שהמוצר החדש כולל חיישן אחד בלבד על אצבע אחת, דבר המפשט את תהליך הבדיקה ומשפר את אמינות המוצר ונוחות השימוש אצל הנבדק, גם בהרכבתו לפני השינה וגם במהלך השינה.

מנכ"ל איתמר מדיקל, גלעד גליק אמר: "השימוש בחיישן אצבע אחד מקל על המשתמש בהתקנת המוצר ובשינה עם המוצר. החשיפה בכנס האמריקאי השנתי של איגוד רופאי השינה עוררה עניין רב לאור המגמה של מעבר לבדיקות שינה ביתיות והחיפוש אחר מוצרים נוחים וקלים יותר לשימוש עבור המשתמש המספקים תוצאות קליניות מוכחות. איתמר ממשיכה להשקיע מאמצים במחקר ופיתוח במטרה להמשיך להוביל את שוק האבחון הביתי של דום נשימה בשינה והפרעות נשימה בשינה".

לאור האישור המהיר והעניין במוצר החדש מתכוונת החברה להאיץ את תכניותיה להעברת המוצר לייצור, וצופה כי תתחיל לשווק את המוצר החדש בארצות הברית לקראת סוף השנה.

בואו לדבר על זה בפורום נחירות ודום נשימה בשינה.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום