חדש: מתיחת פנים עם חוטים

(0)
לדרג

עם ההתבגרות, עור הפנים והצוואר מתחיל להדלדל. טיפול חדש מציע מתיחת פנים ללא ניתוח ובאמצעות חוטים שנמסים מעצמם. כיצד זה מתבצע ומה חשוב לדעת?

מאת: מערכת zap doctors

מגיל שלושים והלאה בממוצע, עור הגוף שלנו כחלק טבעי מהליך ההתבגרות מקבל מראה עייף ומבוגר. טיפול אסתטי חדש מציע לנו מראה עור חלק ורענן הממצק את העור המדולדל בעיקר בפנים אך גם באזורים נוספים בגוף.

טיפול עם חוטים בשיטת הסופט ליפטינג מתאים לעיצוב והחלקת אזור הצוואר, הסנטר, הלסת, הלחיים והגבות. השיטה פועלת גם לשיפור הקמטוטים מעל השפה ובצידי הפה, מסביב לעיניים, קמטי הבעה, דקולטה, וכן לטיפול בצלוליט, למיצוק עור הגוף באזורים כגון ידיים, ירכיים פנימיות, ישבן ועוד.

ד"ר אירינה קרופניק המבצעת טיפול זה, מסבירה: "הטיפול מתאים לאנשים בני שלושים ומעלה. יש כאלו שנדרשים לו רק כאשר מופיעים הקמטים או נפילת העור, אך לעתים גם בגיל צעיר כטיפול מניעתי או במקרה והמטופל סובל מצורת פנים רחבה או עגולה מדי והחוטים מסייעים לשנות אותה.

במקרה של לחיים עגולות ומלאות מדי, ניתן לשנות את צורת קו הלחי ולהדגיש את קווי הפנים שיראו מורמים יותר. כך גם במקרה של נפילה קלה של העור באיזור עצמות הלסת".

האם הטיפול דורש יותר מביקור אחד אצל הרופא?

"מומלץ להזמין את המטופל/ת לביקור נוסף תוך כחודש, לראות האם הטיפול עונה על הדרישות של הרופא ושל המטופל. בביקור החוזר ניתן להוסיף כמות נוספת של חוטים ולחדד את התוצאה. בפגישה הראשונה מומלץ לעבוד עם עשרה עד חמישה-עשר חוטים לכל היותר ואחרי כחודש, כאשר קולגן מתחיל להיווצר מסביב לחוט, ניתן לאבחן בדיוק רב יותר כמה חוטים דרושים הלאה".

האם יש הבדל בין המוצרים השונים בשוק?

"חוטי Fine Lift נחשבים למוצר המתקדם ביותר בתחום הסופט ליפטינג בעולם. החוטים הם באיכות הגבוהה ביותר והמחט נחשבת לחדה ביותר מסוגה והיא מיוצרת בחיתוך לייזר".

איך מתבצע הטיפול מבחינה טכנית?

"במהלך חצי שעה של טיפול, חוטים רפואיים דקיקים מוחדרים אל מתחת לעור באזור המטופל באמצעות מחט דקה. החוט נמס לאחר כשישה עד שמונה חודשים אך הקולגן שנוצר מסביבו נותן תוצאות אסתטיות של כשנה ואף למעלה מכך. החוטים עשויים חומר המוכר זמן רב לרפואה פולידיאוקסנון. בחוטים אלה משתמשים בצורה נרחבת בתחום כירורגיית הלב ובמיקרו כירורגיה של העיניים למעלה מ-30 שנה.

החוט מגרה בעצם את העור לייצר קולגן וכך נוצר אפקט מתיחה טבעי. רשת הקולגן שנוצרת תומכת במבנה העור, מעבה אותו ומעניקה לו תוצאה רעננה ומתוחה הנשמרת לאורך זמן. חשוב מאוד לעבוד עם החוטים בצורה של שתי וערב, כדי לייצר מבנה חזק הנשמר לאורך זמן".

איזה אזורים בגוף פופולאריים לטיפול בעזרת החוטים?

"צוואר ודקולטה, הרמת גבות, הרמת לחיים, חידוד קו הלסת, קמטוטים בצדי הלחי, טשטוש קמטים בצידי הפה ומיצוק איזורים מסויימים בגוף".

לכמה זמן מחזיק המראה החדש?

"בדרך כלל לפרק זמן של בין שנה לשנתיים. ניתן לחזור על הטיפול בעת הצורך. הרעיון הוא לסייע נגד הזדקנות העור, ליצור רשת תמיכה של קולגן, ולהשיג מראה בריא וטבעי".

יש סיכונים בטיפול?

"הסיכונים הבודדים הם שטפי דם קלים שחולפים לבדם בלי להשאיר סימן אחרי כשבוע. הטיפול עצמו פועל ללא הרדמה. לעיתים רחוקות יש צורך באילחוש מקומי קל על ידי לידוקאין שמבטיח טיפול חסר כאבים".

בואו לדבר על זה בפורום רפואת עור אסתטית.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום