אחיות הדסה שבו לעבודה

(0)
לדרג

האחיות ועובדי המשק והמנהלה של הדסה שבים לעבודה לאחר חתימת הסכם עם ההנהלה. הרופאים ממשיכים לשבות

מאת: מערכת zap doctors

האחיות ועובדי המנהלה והמשק בבית החולים הדסה שבים הבוקר (ד') לעבודה מלאה. זאת לאחר שנחתם אמש הסכם במהלך פגישה של אביגדור קפלן, מנכ"ל הדסה עם אבי ניסנקורן, יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות. בפגישה נכחו גם ראשי ועדי האחיות ועובדי המשק של הדסה.

בפגישה סוכם כי לא יפגע שכר העובדים המשתכרים עד 15 אלף שקלים בחודש. שכרם של מי שמרוויח למעלה מסכום זה יקצוץ באופן הדרגתי. בנוסף הוסכם כי יוקפאו זימונים לשימוע של עובדים לפני פיטורים.

דוברת המרכז הרפואי הדסה הוסיפה כי הצדדים התחייבו כי ייכנסו למשא ומתן איטנסיבי במטרה להגיע להסכמות על תכנית ההבראה הכוללת עד 13 באפריל.

גרמן: מבקשת לשלב ידיים

בתוך כך, אתמול נפגשו שרת הבריאות יעל גרמן ומנכ"ל משרד הבריאות פרופ' רוני גמזו עם נציגי רופאי הדסה וועדי העובדים במטרה למנוע הוצאת צווים לעובדים ולהעביר מסר לשתוף פעולה עם הנהלת הדסה בדרך לפתרון. השרה גרמן אמרה כי "מצאתי עובדים מסורים, שאוהבים את הדסה ומצויים בתקופה קשה ובמצוקה. ביקשתי לשלב ידיים כדי להחזיר את הדסה לפעילות ולהביא לתכנית הבראה, שהרי הפתרון למצב הדסה אינו רק בידי הממשלה, אלא גם בידי העובדים".

רופאי הדסה ממשיכים היום בעיצומים בשל מחלוקת עם ההנהלה על פוליסת אחריות מקצועית. הנהלת הדסה מנהלת איתם מו"מ על מנת להשיבם לעבודה והבוקר יתקיים בבית המשפט המחוזי בירושלים דיון בעניינם.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום