I Grow: עוקבים אחרי הגדילה

(0)
לדרג

אפליקציה חדשה שתעזור לכם לעקוב אחר המשקל והגובה של הילד מגיל 3 עד 15, וכן תסייע במיוחד לילדים הנוטלים הורמון גדילה. צרכנות רפואית

מאת: מערכת zap doctors

אפליקציה חדשה בשם I Grow תאפשר להורים לבני 3 עד 15 לבצע מעקב אחר קצב הגדילה של הילדים ישירות מהסמארטפון. כמו כן תוכלו לבדוק לאורך זמן היכן ילדיכם נמצא על עקומות הגדילה ביחס לכלל האוכלוסייה.


אפליקציית I Grow, צילום מסך
אפליקציית I Grow, צילום מסך

על פי קצב הגדילה ניתן להעריך האם הילד גדל בקצב תקין, איטי או מהיר לגילו. ירידה או עלייה מאחוזון הגדילה עלולות לרמוז על בעיה. כמו כן האפליקציה מסכמת את התפתחות גובה ומשקל הילד ומאפשרת לשלוח דו"ח ועדכונים לרופא המטפל, וכן מציגה סרטונים ומידע נוסף על תהליך הגדילה.

בנוסף, תסייע האפליקציה גם לאלפי הילדים המשתמשים בהורמוני גדילה. הורמוני גדילה ניתנים בבית, באמצעות זריקה יומית, כאשר מקום ההזרקה משתנה מדי יום בכדי להגדיל את יעילות הטיפול. האפליקציה אם כן מאפשרת להורה ולילד לעקוב אחר אזורי ההזרקה באמצעות דמות וירטואלית בדמותו של כוכב רוק עתידני, מדענית חלל, כבאי במאדים ועוד. את הדמות בוחר הילד, ועליה הוא מסמן את מקום ההזרקה האחרון. בנוסף, יכולים הילדים לצאת עם הדמות שבחרו למסע בחלל, תוך שהם חוקרים כוכבים וצוברים נקודות.

בתוך פחות מ-48 שעות מאז שהושקה בשבוע שעבר על ידי חברת התרופות פייזר, טיפסה האפליקציה למקום השלישי בחנות ההורדות אפסטור של אפל. את I Grow, שפותחה על ידי חברת On The Mob, ניתן להוריד בחינם באפסטור למכשירי אייפון, ובגוגל פליי למכשירי אנדרואיד.

בואו לדבר על זה בפורום אנדוקרינולוגיה והפרעות בגדילה בקרב ילדים.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום