גברים וזוגיות: הוראות הפעלה

(0)
לדרג

הם לא מתקשרים, בורחים כשקשה, נלחצים ממין או מחוסר מין ומתקשים לבטא רגשות. ובכל זאת הם רק רוצים חום ואהבה. הסודות שהגבר שלך היה רוצה שתדעי

מאת: מערכת zap doctors

זוגיות היא עבודה קשה ויומיומית, אבל הנה מספר אמיתות שיסייעו לך להבין את הגבר שלך ולשמור על הזוגיות.

גברים לא מדברים על רגשות

גברים, ובייחוד כאלה שגדלו במשפחות מסורתיות, מתקשים לדבר על רגשות. תוכלי להבין קצת יותר מה הוא מרגיש אם תחשפי את הרגש באמצעות תרגום למעשים למשל תשאלי אותו מה הוא רוצה לעשות בחופשה רומנטית, או אם הוא זוכר מה הוא חשב כשפגש אותך לראשונה.

סודות שהגברים היו רוצים שתדעי (אילוסטרציה)
סודות שהגברים היו רוצים שתדעי (אילוסטרציה)

גברים מביעים אהבה ללא מילים

כאמור חלק מהגברים מתקשים לבטא רגשות, ולכן ביטויי האהבה שלהם נעשים באמצעות מחוות רומנטיות יותר ופחות. אם הוא מנקה את החצר או מתקן דברים בבית, ומשתדל להפוך אותו למקום נעים יותר עבורכם - אולי זו הדרך שלו לומר שהוא אוהב אותך?

גברים מפחדים להתחייב

אולי, אבל מבחן המציאות מראה שבסופו של דבר רובם לוקחים את הנישואין ברצינות. אולי הם מפחדים להתחייב מהר, דווקא כי הם מחפשים יציבות לטווח ארוך. באחד הסקרים בנושא, השיבו 90% מהגברים הנשואים, שהיו מתחתנים עם אותה אשה שוב.

"אתה לא מקשיב לי!"

נשים מרבות להביט לעיני האדם שהן משוחחות איתן, להנהן ולשדר קשב ועניין, ולכן לפעמים נדמה להן שהגבר הוא זה שלא מקשיב. מתברר שחלק מהגברים כל כך מתרכזים במה שאת אומרת, שהם יושבים בפנים קפואות וחושבים על הנאמר.

"בוא נעשה משהו ביחד"

גברים מחזקים קשרים דרך עשייה משותפת, ולכן פעילות משותפת, בין אם זה בילוי, ספורט או סקס (ובמיוחד סקס) יכולים לקרב. הזמן יחד גורם לחלק מהגברים לפתח רגשות חמימים, יותר מאשר שיחות ושיתוף במחשבות או ברגשות.

את מתחתנת גם עם המשפחה

אם את רוצה כיצד הגבר יתנהג בזוגיות שלו, תתיידדי עם אביו. היחסים בין האב לבן והיחס של האב לבן יכולים לספר הרבה על הדרך שבה הבן יתייחס לאשתו.

תתקדמי...

נשים נוטות לזכור חוויות שליליות לאורך זמן, ולרצות לעבד תחושות של טינה, כעס, מתח ועצבות. בעוד שגברים הנתקלים בתחושות אלה, נוטים להתעכב עליהם פחות ולעבור הלאה בקלות רבה יותר. ייתכן שבעוד את מרגישה צורך לדבר היום על הוויכוח שניהלתם אתמול, הוא כבר שכח.

סודות שהגברים היו רוצים שתדעי (אילוסטרציה)
סודות שהגברים היו רוצים שתדעי (אילוסטרציה)

זרקי מילה טובה

אם את גאה בהישגיו בעבודה או בבית, תגידי לו, ותראי שאת מעריכה אותו. מחקרים בתחום ההורות הראו שאבות מעורבים יותר בגידול הילדים כשהנשים מעריכות את המעורבות.

גברים חושבים על סקס. הרבה

בטח שמעת את זה כבר, אבל אף פעם לא יזיק להזכיר. רוב הגברים עד גיל 60 חושבים על מין לפחות פעם אחת ביום, בהשוואה לרק רבע מהנשים. וזה עוד לא הכל גברים מפנטזים על מין כפליים מנשים, והפנטזיות שלהם הרבה יותר פרועות. נושא הסטוצים מככב גם הוא בפנטזיות. אבל החדשות הטובות הן שלחשוב מאוד שונה מלעשות.

גם הוא מעדיף סקס עם אהבה

אחד המיתוסים הנפוצים הוא שגברים מתייחסים לסקס בקלות ראש. לרבים מהם זהו אקט של קירבה בין שני אנשים מחויבים, ולכן (למרות הסעיף הקודם), מוצאים שיחסי המין הכי מספקים מתרחשים בזוגיות. אחת הסיבות לכך היא שבני זוג קבועים יודעים לספק אחד את צורכי השני יותר מפרטנרים מזדמנים.

תיזמי סקס

רוב הגברים מרגישים שהם אלה שיוזמים תמיד. גם הם היו רוצים להרגיש נחשקים ושיפתו אותם. מזל שאת לא צריכה להתאמץ יותר מדי בשביל זה, רק להפסיק להיות ביישנית. יוזמה מצדך תביא לסיפוק גדול יותר גם עבורו וגם עבורך

ואם היום לא בא לו

מפתיע, אבל גם לגברים יש דברים אחרים בראש. מתח כתוצאה מדרישות בעבודה, במשפחה או בעיות כלכליות - כל אלה עלולים לפגוע בליבידו ולדכא חשק מיני. כשגבר אומר לך שלא בא לו הלילה, זה לא אומר שהוא לא מעוניין בך. רק שלא בסקס בזה הרגע.

תראי לו שאת נהנית

הסיפוק שלך חשוב לגבר, אבל הוא לא ידע אם נהנית אם לא תראי לו. יותר מדי נשים לא פתוחות מספיק לדבר על מה שמסב להן הנאה ומה שלא בחדר המיטות, ובצורה זו פוגעות ביחסי המין שלהן עצמן. את יכולה לומר לו מה את אוהבת, בלי לפגוע באגו הגברי, ולשדרג את יחסי המין שלך בקלות רבה יותר ממה שחשבת.

חרדת ביצועים יש דבר כזה

עם הגיל ועם השינויים הפיזיים, הגברים מתחילים להרגיש חוסר ביטחון לגבי גופם, אונם וכישורי המיטה שלהם. אם תעזרי לו להירגע ולהתמקד בליהנות מהרגע ולא לחשוב על מפלות העבר, המין יהפוך לפחות מלחיץ.

גברים בורחים

כשגברים לא מרגישים אהובים ומוערכים בזוגיות, במקום להתמודד עם מקור התסכול רבים מהם מעדיפים למצוא את הסיפוק במקום אחר. בשביל אחד המשמעות היא לקבור את עצמו בעבודה, השני מתמכר לספורט והשלישי שקוע מול משחק מחשב כמו ילד. וחלקם - זה לא סוד - בוגדים. כדי למנוע זאת, בני זוג צריכים לעבוד על הזוגיות יחד כדי לפגוש את הצרכים אחד של השני.

גם לו יש הרבה מה להפסיד

במקרה של מערכת יחסים שעלתה על השרטון, גם גברים מודעים לכך שלא קל לפרק את החבילה. אם את מוכנה לעבוד על הזוגיות ולהצית את הגחלת, רוב הסיכויים שגם הוא.


הכתבה פורסמה במקור באתר webmd.com

בואו לדבר על זה בפורום מין ומיניות.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום