קמפיין: מסתכלים ומצילים חיים

(0)
לדרג

החל מהיום, יחלקו עובדי מד"א בצמתים ובמרכזים סואנים סטיקרים, הקוראים לציבור לגלות ערנות, ובכך להציל את הילד הבא שעלול להישכח במכונית

מאת: מערכת zap doctors

שלושה תינוקות קיפחו את חייהם בשבועיים האחרונים, לאחר שנשכחו בכלי רכב לוהטים על ידי הוריהם. בעקבות המקרים המצערים, ועל מנת למנוע את האסון הבא, יצאו ארגוני הסיוע בקמפיינים להעלאת המודעות.

מתנדבי ועובדי מד"א ייצאו היום (ג') לחלוקת סטיקרים מיוחדים בצמתים, במרכזי הבילוי והקניות ובאזורים הומי אדם. על הסטיקרים, הודפס הכיתוב: "מסתכלים - ומצילים. מבט לתוך רכב חונה יכול להציל חיים". הסטיקרים נועדו להעלות את המודעות בקרב הציבור ולעודד ערנות גבוהה למכויות חונות, כדי לאתר פעוטות שנשכחו במכונית - ובמקרה הצורך לסייע להציל את חייהם.

על המבצע המיוחד, הורה מנכ"ל מד"א, רמ"ג אלי בין, לאחר ששלשום הוזנקו כוחות מד"א להעניק טיפול לתינוקת בת חצי שנה שנשכחה ברכב המשפחה ביישוב שילה בבנימין. בקריאה נוספת שהתקבלה במד"א אתמול בסמוך לשעה 13:18 ביישוב דולב באותו אזור, ונמסר על פעוטה שנמצאה כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה, לאחר ששהתה במכונית הסגורה במשך מספר שעות.

במגן דוד אדום שבים ומזכירים לציבור כי יש לבדוק שוב ושוב בכל נסיעה את המושב האחורי ולוודא את שלומם של הילדים, ושאף אחד מהם לא נשכח בכלי הרכב. בנוסף, מבקשים במד"א מהציבור לשים לב למכוניות חונות במהלך היום, ולהזעיק את מד"א והמשטרה בכל מקרה שבו נראה ילד בכלי הרכב, ללא השגחת מבוגר.

מנכ"ל מד"א, רמ"ג אלי בין: אני שב ומבקש מהציבור להקפיד שבעתיים על כללי הבטיחות ולשים לב לכל כלי רכב חונה שבו נראה ילד ללא השגחת מבוגר, כדי שנוכל לעבור את הקיץ בבטחה ובשלום.

בואו לדבר על זה בפורום בטרם - לבטיחות ילדים.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום