חדש: טופס מקצר תהליכים לחולי סרטן

(0)
לדרג

האגודה למלחמה בסרטן, ביחד עם ביטוח לאומי, השיקו טופס חדש שמטרתו להקל על החולים הזכאים לגמלת שירותים מיוחדים (שר"מ) הניתנת כתוספת לגמלת נכות. צרכנות רפואית

מאת: מערכת zap doctors

האגודה למלחמה בסרטן יזמה מהלך שמטרתו לפשט תהליכים, ולהקל על חולי סרטן בדרכם למימוש זכויותיהם וזכאותם. המהלך בא להקל על החולים הזכאים לגמלת שירותים מיוחדים (שר"מ) הניתנת כתוספת לגמלת נכות. מעתה החולה יוכל לממש את זכאותו ללא צורך להתייצב בפני ועדה רפואית של הביטוח הלאומי.

חשוב לציין כי הזכאות לגמלת שר"מ נבחנת על פי הזדקקותו של החולה לעזרה בתפקוד יומיומי והתלות שלו בזולת. המהלך הנוכחי נתמך וזכה לשיתוף פעולה מלא מצד הגורמים בביטוח הלאומי.

אורית שפירא, מנהלת מחלקת השיקום והרווחה באגודה למלחמה בסרטן, אמרה: " יצרנו טופס רפואי אחד שמטרתו להקל, לקצר ולפשט את תהליך קבלת ההחלטות מבחינת החולה. רופא המחלקה יכול למלא אותו במהירות, ובעת מתן הזכאות לנכות תבחן גם הזכאות לגמלת שר"מ, מבלי לטלטל חולה לוועדה רפואית. אני מודה לגורמים בביטוח הלאומי על ההבנה, התמיכה ועל שיתוף הפעולה המלא לו זכינו לאורך הדרך".

מנכ"ל הביטוח הלאומי, פרופ' מור יוסף מסר, כי "פעולה זו הינה נדבך נוסף בדיאלוג שאנו מקיימים עם הציבור, והוסיף שבביטוח הלאומי עוסקים בפיתוח ובהרחבת הנגישות לשירותים שהמוסד נותן למבוטחים, בשיתוף פעולה עם עמותות וארגונים העוסקים בענייני חברה ורווחה".

בואו לדבר על זה בפורום טיפול בסרטן.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום