סקס: תתחילו לשחק

(1)
לדרג

אביזרי מין יכולים לחולל פלאים ליחסי המין שלכם, שפעמים רבות זקוקים לתוספת גיוון, ריגוש והנאה. נבוכים? אז תזמינו באינטרנט

מאת: ד"ר בני שכטר

"גיוון ביחסי המין" היא כותרת גדולה שמכילה נושאים רבים: גיוון בתנוחות, גיוון במקומות שבהם עושים את הסקס, גיוון של השעה ביום שבה עושים את הסקס ועוד אפשרויות גיוון רבות. חשיבות הגיוון ידועה לכל זוג, ותיק ומתחיל כאחד: הגיוון מוסיף ריגוש ליחסים, משדרג את האינטימיות הזוגית והופך את הסקס לדבר שמחכים לו ומדברים עליו בתשוקה.

ובכל זאת, על אף שהכול ידוע והכול כבר נאמר, עדיין אחת הבעיות הנפוצות ביותר במערכת זוגית ממושכת היא חוסר גיוון. הבעיה הזאת נובעת מסיבות שונות, כגון:

זוגות מתרגלים לתנוחות שהם מכירים בלי להתנסות בתנוחות חדשות ונמנעים להחליף "מתכון בטוח".

אחד מבני הזוג מרגיש "לא נעים" לבקש משהו אחר או לספר על פנטזיה שלו, מתוך חשש לפגוע בצד השני.

מבוכה ודימוי גוף גם אחרי שנים, ישנם בני/ות זוג שנמנעים מגיוון מתוך חוסר ביטחון בגוף שלהם ("אני לא יכולה שהוא יראה אותי ככה") או מתוך מבוכה מהסיטואציה ("אני לא מוכן לעשות משחק תפקידים מטופש").

הפתרון: צעצועי מין

אביזרי מין, צעצועי מין, צעצועים למבוגרים כל אלה כינויים נפוצים לאותם אביזרים, קטנים כגדולים, הנמכרים בחנויות הסקס ומטרתן לשדרג את יחסי המין ולהוסיף להם גיוון.

אביזרי המין הם פתרון מצוין לצורך בגיוון: האביזרים הקלאסיים עושים את העבודה, ההצלחה בטוחה, בלי מבוכה ובלי לחץ. אפשר להשתמש בהם מתי שרוצים, אפשר לקחת אותם לחופשות ואפשר גם להישאר איתם לבד...

מסע קניות משותף של הצעצוע שלכם הוא פעילות זוגית אינטימית מומלצת, אבל לפעמים עדיף לקנות אותם לבד ולהפתיע כמתנה שלא תישכח. היום אפשר גם להזמין אינטרנטית, מה שבוודאי מקל על התהליך עבור חלק לא קטן של צרכני הצעצועים.

יש ארבעה סוגים עיקריים של אביזרי מין:

1. אביזרים חיצוניים

למי מתאים? לכל הנשים. מומלץ לנשים מולטי-אורגזמיות שבן הזוג שלהן צריך עזרה בשלב מסוים.

למה דווקא אביזר חיצוני? כי רוב הנשים מצליחות להגיע לאורגזמה אך ורק מגירוי ומחיכוך של הדגדגן. האביזרים החיצוניים רוטטים בווריאציות שונות וגורמים לגירוי חיצוני של הדגדגן ומכאן הפופולאריות הרבה שלהם.

לדוגמה - המוכר שביניהם הוא ה"רוקטפוקט" הוותיק והטוב עם תוספות שונות בראשו.

2. אביזרים פנימיים

למי מתאים? בעיקר לנשים שהחדירה משדרגת את ההנאה המינית שלהן. מומלץ גם לבני זוג שאוהבים יחסי מין אנאליים כשהאישה רוצה לחוות במקביל חדירה נרתיקית.

למה דווקא אביזר פנימי? כי החדירה משדרגת פי כמה את הגירוי הפנימי בזמן האורגזמה. החדרת האביזר מעצימה את תחושת ההנאה ומגבירה את עוצמת הגירוי.

לדוגמה - דילדו (אביזרים להחדרה לנרתיק שאינם רוטטים) או ויברטורים שונים שגורמים לתנועה ורטט תוך נרתיקי.

3. אביזרים משולבים

למי מתאים? לנשים שמגיעות לאורגזמה מחדירה ומגירוי דגדגני במקביל, לנשים שאוהבות לענג את עצמן באופן המזכיר יחסי מין מלאים.

למה דווקא אביזר משולב? אלה אביזרים המשלבים חדירה נרתיקית/אנאלית וכן גירוי דגדגני במקביל. הכי קרוב לסקס ויש נשים שמעידות שטוב יותר מהדבר האמיתי (ב"סקס והעיר הגדולה" עשו מזה פרק שלם).

לדוגמה - המפורסמים שבהם הם "הארנב", "הרולס רויס" ועוד. מובן שהתמחור בהתאם, אבל ההנאה עצומה.

4. אביזרים לו ולה ביחד

למי מתאים? למי שמרגישה שהיא צריכה תוספת כדי להרגיש את החדירה טוב יותר ולגבר שרוצה לשפר את ההנאה מהחדירה.

למה דווקא? כי אביזרים ל"שימוש זוגי בלבד" מחזקים את האינטימיות ומוסיפים הנאה לשניכם.

לדוגמה - לרוב מדובר בטבעות רטט המולבשות על הפין כאשר בחלקו העליון תוספת רוטטת המעניקה גירוי נוסף לדגדגן בעת החדירה לנרתיק.

אביזר חדש שניתן לרכוש גם בבית מרקחת קרוי "השטן הקטן" (Little Devil). הטבעת מולבשת על הפין ובצמוד נמצא החלק הרוטט, שמעוצב בצורת קרניים העוטפות את הדגדגן ונותנות רטט מענג מכל הכיוונים. האביזר הזה יכול לספק את האישה גם כשהיא עם עצמה, ומשדרג את תחושת ההנאה מהחדירה אצל הגבר ואצל האישה.

אביזרים נוספים הם: טבעת "אולטרה" המעניקה עד 30 דקות של רטט ישיר ועוצמתי המגרה את החושים ומגביר את ההנאה לשני בני הזוג. או שימוש בוויברטור קטן ועוצמתי בשם Delight המתוכנן להעניק שעות של ריגוש מתמשך.

גיוון בסקס הוא שם המשחק: כך נהנים מיחסי מין מענגים ומרגשים, מחכים למפגש המיני הבא ומדי פעם מוציאים את אחד האביזרים שלכם ומוסיפים עוד רובד של אינטימיות ליחסים.

הכותב הוא מטפל מיני וגינקולוג בכיר במרכז הרפואי מאיר

בואו לדבר על זה בפורום מין ומיניות.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום