חדש: מרפאה להפרעות קצב בילדים

(0)
לדרג

המרכז הרפואי שיבא חנך לאחרונה מרפאה חדשה המתמחה בהפרעות קצב הלב בילדים. צרכנות רפואית

מאת: מערכת zap doctors

המרכז הרפואי שיבא הקים לאחרונה מרפאה מיוחדת להפרעות קצב בילדים, המופעלת תוך שיתוף פעולה בין המרכז למומי לב בילדים, בניהולו של ד"ר דוד משאלי, בבית החולים אדמונד ולילי ספרא לילדים, לבין מרכז דוידאי להפרעות קצב, הנמצא במרכז הלב.

פעילות המרפאה מתבצעת במשותף על ידי פרופ' מיכאל גליקסון, מנהל המרכז להפרעות קצב, וד"ר שי טיימן-ירדן, מומחה בהפרעות קצב בילדים.

המרפאה מרכזת הפניות של ילדים הזקוקים לייעוץ אלקטרופיזיולוגי שמופנים על ידי קרדיולוגים לילדים מהקהילה ומבתי חולים אחרים. מקרים הזקוקים להמשך בירור על ידי בדיקה אלקטרופיזיולוגית או טיפול על ידי RF ABLATION מופנים לביצוע הפעולה בהקדם.

זמני ההמתנה לפעולות פולשניות הם קצרים ועומדים על מספר שבועות בלבד. טיפולים הפולשניים מתבצעים בשיתוף של אלקטרופיזיולוג מומחה במבוגרים וד"ר טיימן-ירדן המומחה בנושא בילדים, ובכך משלבים את מיטב הניסיון משני התחומים.

המרכז להפרעות קצב במכון הלב הוא הגדול והמצויד ביותר מסוגו בארץ. במרכז חמישה רופאים מומחים באלקטרופיזיולוגיה ובקוצבי לב המבצעים את כל מגוון הפעולות האבחנתיות והטיפוליות בהפרעות קצב בשני חדרי פרוצדורות.

ביחידה נמצאות מערכות מיפוי מתקדמות והיא בעלת ניסיון רב באבלציה של הפרעות קצב מורכבות ובהשתלות קוצבים ודפיברילטורים, כולל בילדים מכל הגילאים. נפח הפעילות הגדול מאפשר זמני המתנה קצרים יחסית לטיפול פולשני בהפרעות קצב.

בואו לדבר על זה בפורום קרדיולוגיה - ילדים ומבוגרים.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום