מתיחת פנים ללא ניתוח ע"י מכשיר חדשני לא-פולשני

(0)
לדרג

מכשיר חדשני, המשלב גלי אולטרסאונד וגירוי חשמלי, מעודד ייצור של קולגן, ובתוך כמה שבועות העור הופך מוצק ומתוח והקמטים נעלמים. צרכנות רפואית

מאת: מערכת zap doctors

כולם חולמים על עור זוהר, חלק ומתוח לנצח, אבל הגיל, קרינת השמש והזיהום הסביבתי עושים את שלהם, ועם השנים העור מאבד מהאלסטיות שלו והופך לדהוי, נפול ומקומט. הסיבה העיקרית לכך היא ירידה בייצור הקולגן, רקמת החיבור של העור, שחלה באופן טבעי עם ההתבגרות.

למרבה השמחה, הרפואה האסתטית היא תחום שלא נח לרגע, ומדי כמה חודשים כובש את השוק הטיפולים האסתטיים פטנט, מכשיר או חומר חדש שמקרב עוד רבים מאיתנו אל המטרה הנכספת: עור יפה וקורן. אז אחרי טיפולי הבוטוקס, זריקות המילוי של חומצות היאלורוניות ומזותרפיה, הגיע תורה של שיטה חדשה, שעושה בימים אלה את צעדיה הראשונים בישראל ומצטיירת כפתרון קסם של ממש.

שמה של השיטה החדשה הוא "Bella face", ולמעשה מדובר במכשיר חדשני שמשלב גלי אולטרסאונד וגירוי חשמלי. השילוב של גלי הקול והשדות החשמליים "מתניע" את תאי הסיבים בעור מחדש, ומעודד אותם לייצר קולגן. התוצאה של הטיפול היא התחדשות של העור תוך מתיחה והתמצקות, והאפקט הסופי, שמגיע בתוך שבועות ספורים, דומה למתיחת פנים - ללא התערבות כירורגית.

צמצום קמטים ומתיחת העור

היתרונות של השיטה החדשה רבים: הטיפול אינו פולשני, הוא לא כרוך בהרדמה ואין לו תופעות לוואי. המכשיר קיבל את את כל אישורי משרד הבריאות הישראלי והאמריקאי ועשרות אנשים בארץ ובעולם כבר עברו את הטיפול בהצלחה.

אז איך בעצם מתחולל הקסם הזה? "Bella face" מתוכנת לשדר גלי אולטרסאונד בתדרים משתנים (בטווחים של 0.7-3.4MHz) ובעוצמות משתנות (בטווחים של 0.6 עד 2 Watt/Cm2) לרקמות המטופלות. המערכת מתוכננת כך שבמקביל לשידור גלי האולטרסאונד, ארבע אלקטרודות מוצמדות לאזור המטופל ויוצרות גירוי חשמלי. המערכת משנה בזמן אמת ולכל אורך הטיפול את התדר והעוצמה של גלי האולטרסאונד ושל השדות החשמליים על פי אלגוריתם ייחודי.

החום, הלחץ והאצת זרימת הדם גורמים לתאים הפיברובלסטים (תאי הסיבים בעור) להפריש טרופו-קולגן, דבר שגורר בעקבותיו ייצור קולגן.

הטיפול ב"Bella face" מתאים לכל סוגי העור ולכל גווני העור , הוא לא כרוך באי נעימות ונמשך כשעה שלאחריה ניתן לחזור מיד לפעילות מלאה. את תוצאות הטיפול ניתן לראות כעבור מספר שבועות, וכדי להגיע לתוצאות מקסימליות מומלץ לבצע סדרת טיפולים במרווח של פעם בשבוע. בתום הסדרה צפויים המטופלים ליהנות מצמצום בקמטי ההבעה, חיטוב של קו הלסת, מתיחה של עור הצוואר ועוד.
.
המכשיר הינו פרי המצאה ישראלי, ומשלב בתוכו שתי טכנולוגיות מוכרות מתחומי הרפואה, אשר הוכחו לאורך שימוש של עשרות שנים כבטוחות לשימוש ללא תופעות לוואי. סדרת טיפולים קצרה יכולה להפיק, כאמור, תוצאות משביעות רצון, ולהחזיר חיות ורעננות לעור הפנים, מבלי להסתכן בניתוח פלסטי או לסבול כאבים מהזרקות של חומרים שונים.

בשלב זה מבוצע הטיפול החדשני רק בקליניקה לרפואה אסתטית של ד"ר אורה טורקניץ', רופאה עתירת ניסיון, שמבצעת גם טיפולי הזנה עם חומרים של חברות קוסמטיקה מובילות כמו קוסמדרם (Cosmederm) וינסן קוסמסוטיקל הגרמנית (Janssen cosmetics ). עוד מוצעים בקליניקה טיפולים נוספים ביניהם: טיפולי מילוי קמטים, ניקוי גוף מרעלים, הצרת היקפים וטיפולים להעלמת צלוליט.

בואו לדבר על זה בפורום מתיחת פנים והצערת פנים ללא ניתוח.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום