עובדי מזרע הפגינו נגד העירייה

(0)
לדרג

עובדי בית החולים "מזרע" בעכו הפגינו כנגד התנגדות העירייה להקים מבנה ממוגן בשטח בית החולים, והרצון שלה להעתיק את בית החולים לאזור אחר בעיר

מאת: מערכת zap doctors

עובדי ביה"ח "מזרע" בעכו הפגינו ברחבת העירייה, במחאה על התנגדותה של עיריית עכו להקים מבנה ממוגן בשטח בית החולים. כזכור, במלחמת לבנון השנייה ספג בית החולים פגיעה ישירה, והעובדים חוששים שבעת מלחמה הם והמטופלים יוותרו ללא מיגון.

כמו כן, דו"ח מבקר המדינה של 2006 מתח ביקורת על כך שאין מבנה ממוגן בבית החולים. בכל זאת, עובדה זו לא מנעה מהוועדה לתכנון ובנייה בעכו ועיריית עכו שלא לאשר הקמת מבנה ממוגן בשטח, והיא טוענת כי הפתרון הוא העתקת בית החולים לאזור אחר בעיר פתרון שהסגל הרפואי והעובדים מתנגדים לו בכל תוקף.

ביה"ח בטענה כי יש להעתיק את מיקום ביה"ח לאזור אחר בעיר. הסגל הרפואי ועובדי ביה"ח "מזרע", החליטו לצאת במאבק ציבורי נגד החלטת וועדה המקומית והעירייה וכצעד ראשון, התקיימה היום - יום רביעי, הפגנת מחאה ברחבת בניין העירייה.

"הקמת בית חולים חדש מצריכה הקצאת משאבים גדולה ביותר, וגם אם יוחלט לקבל את הצעת העירייה להעתיק את מיקום ביה"ח, הרי שזה מצריך היערכות ותכנון של מספר שנים. ומה יהיה עד אז על הצוות והחולים? מה הם יעשו בזמן מלחמה ושיגור טילים לאזור? הם הרי יהיו נתונים בסכנת חיים ממשית בהיעדר מיגון הולם", כך אמרה מנהלת בית החולים, פרופ' אילנה קרמר, שהוסיפה כי הנהלת בית החולים, בתמיכת מנכ"ל משרד הבריאות, פועלת בכל הדרכים האפשריות לקבלת היתר למימוש תכנית המיגון שהוכנה במשרד הבריאות.

בואו לדבר על זה בפורום רפואה דחופה.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום