חדש: מרכז לגידולי מערכת העיכול

(0)
לדרג

מרכז ייחודי מסוגו לגידולי מערכת העיכול נפתח במרכז הרפואי תל-אביב, והוא יאגד בתוכו מגוון רחב של טיפולים ומומחים כדי להקל על החולה ומשפחתו. צרכנות רפואית

מאת: מערכת zap doctors

לאחרונה נפתח במרכז הרפואי תל-אביב מרכז לגידולי מערכת העיכול, הפועל במסגרת המערך האונקולוגי. המרכז החדש הוא ייחודי מסוגו בישראל, והוקם לפי מודל שכבר פועל והוכיח את עצמו במדינות אירופה וארצות הברית.

מטופלים המגיעים למרכז, מקבלים ליווי צמוד של אחות מתאמת וצוות רפואי למשך כל הטיפול. הם גם מתווים עבורו את התוכנית הטיפולית, מפנים אותו לרופא המומחה, וממשיכים במעקב אחר תהליך החלמתו.

"גידולי מערכת העיכול תופסים חלק נכבד מכלל מקרי הסרטן, והגישה הנכונה יותר בהתמודדות עם היא בטיפול רב-תחומי, הרואה את המטופל ובני-משפחתו במרכז, וסביבם את כל הרופאים המומחים", מסבירה מנהלת המרכז, ד"ר רוית גבע.

"עד היום, חולי סרטן במערכת העיכול טופלו על ידי מגוון רופאים בזמנים ובמקומות שונים. נוסף על ההתמודדות עם המחלה, החולים ובני משפחתם נאלצו להתמודד עם סבך בירוקרטי בין בית-החולים לקופות, ולהטריח את עצמם בין רופאים הממוקמים במרפאות שונות. המרכז החדש מאפשר כאמור לאגד תחת קורת-גג אחת את כל תהליך ההחלמה, מהאבחון הראשוני ובניית תוכנית הטיפול, דרך הטיפולים ועד למעקב שאחרי ההחלמה", מסכמת ד"ר גבע.

המרכז מאגד תחתיו שירותים שונים, כמו מרפאת מומחים לגידולי מערכת העיכול, שירות אחיות מתאמות המלוות את המטופל, מרפאת גסטרו-תזונה שמתמחה במציאת פתרונות תזונתיים, מרפאה גסטרואנטרולוגית לבירורים מורכבים, מרפאה אונקולוגית-אנדוקרינולוגית לגידולים נוירו- אנדוקריניים, מרפאה אונקולוגית-כירורגית לגידולי האנוס והרקטום. בנוסף, המרכז מקיים שיתופי פעולה עם מרפאת תופעות לוואי עוריות בעקבות טיפולים כימותרפיים וביולוגיים, וכן עם המרפאה לגדולי מערכת העיכול בגסטרו המבצעת את הבירורים הגנטיים.

בואו לדבר על זה בפורום גסטרואנטרולוגיה.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום