פרויקט "סאנשיין" הגיע לרמב"ם

(0)
לדרג

במסגרת הפרויקט הגיעו מתנדבים למחלקות הילדים כדי לתמוך ולסייע לחולים ולבני משפחתם. ואיך בדיוק בר רפאלי קשורה לזה. צרכנות רפואית?

מאת: מערכת zap doctors

בית החולים לילדים בקריה הרפואית רמב"ם, חנך בשבוע שעבר שותפות חדשה במסגרתה הגיעו מתנדבי "פרויקט סאנשיין" (עמותה בינלאומית בת למעלה מ-10,000 חברים) למחלקות הילדים מדי שבוע, כדי לתמוך, לסייע, לשמח ולעודד את המטופלים ובני משפחתם. המתנדבים עושים זאת באמצעות משחק, ציור, מופעים ועוד.

"פרויקט סאנשיין" פועל ב-100 ערים ברחבי ארה"ב, וכמו כן בקנדה, סין, ישראל, קניה ופורטו ריקו. סך הכל, הפרויקט מפעיל מתנדבים בלמעלה מ-150 בתי חולים ומרכזים רפואיים בעולם. הוא נוסד על ידי ג'וזף ויילגוס ב-1998 ובישראל החל לפעול כבר בתחילת 2008.

מלבד רמב"ם, הוא פעיל גם בבית החולים שניידר בפתח תקווה, בבית החולים מאיר בכפר סבא, בבית החולים גהה, במרכז איל"ן, ובקרוב יפעל גם בבית חולים תל השומר. לעמותה יש דירקטוריון בישראל, ובין היתר הוא כולל את הדוגמנית בר רפאלי.

אז מה בעצם הרעיון שמאחורי הפרויקט הגדול? ובכן, התפיסה של סאנשיין היא שמחלתו של ילד משפיעה על כל המשפחה, ובהתאם לכך, התכניות של "פרויקט סאנשיין" מטפלות לא רק בצרכיו של הילד, אלא גם בצרכיהם של אחיו, הוריו, או אלו המטפלים בו.

אותם צרכים כוללים תכנית המשפרת את איכות החיים, וכוללת סדנאות יוגה ומדיטציה, ייעוץ תזונתי, כתיבת יומנים וטיפולי רייקי ורפלקסולוגיה. בנוסף, מתן כלים חשובים להתמודדות עם המתחים המתלווים למחלה קודם כל עבור הילדים החולים, אבל גם עבור ההורים. ומה זה כולל? עיסויים, טיפולי ארומתרפיה וסביבה מרגיעה.

בנוסף, הפרויקט שם דגש על קידום כישורי כתיבה וקריאה, ומזמן לבית החולים סופרי ילדים, מאיירים וידוענים. עוד בתכנית פרויקטים של חונכות, ציור, תזונה נכונה ותרומה לקהילה.

בואו לדבר על זה בפורום רפואת ילדים.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום