מפגש מרגש בפרויקט תרומת שיער

(0)
לדרג

ספר מגדרה שביקש לתרום שיער להכנת פיאות לנשים חולות סרטן, הגיע למספרת עמותת פ.ל.א, והופתע לפגוש שם את הגננת המיתולוגית שלו

מאת: מערכת zap doctors

כמה מבינינו פוגשים את הגננת המיתולוגית שלנו לאחר שכבר התבגרנו? לצערנו, זה לא קורה הרבה, אם בכלל, אבל לשחר חפץ, ספר מגדרה, זה קרה ובנסיבות מאוד לא שגרתיות.

חפץ ביקש לתרום שיער לטובת הכנת פאות לנשים חולות סרטן במהלך הטיפולים הכימותרפיים, וכשהלך למספרת הפאות של עמותת פ.ל.א בבית החולים קפלן, לא האמין למראה עיניו, כשגילה שמי שמפעילה אותה היא לא אחרת מאשר הגננת שלו, נעמי גורודסקי, אותה לא ראה במשך 22 שנה.

"נעמי זכורה לי כגננת חייכנית המעניקה מעצמה לכלל, וכנראה שהערכים שגדלתי עליהם הביאוני לתרום חזרה לקהילה", אמר חפץ. "אמא של שחר התקשרה אלי ומיד זיהתה אותי כגננת של כל ילדיה, ביניהם שחר. ואז נסעתי למספרה כדי לפגוש את הילד החמוד שגדל, ומעוניין לרתום עצמו לפרויקט כה חשוב ומשמעותי עבור הנשים החולות", אמרה גורודסקי. בעקבות המפגש, הוחלט על פרויקט משותף לאיסוף שיער לקראת השנה האזרחית החדשה.

"החלטתי להרים את הכפפה, הבנתי את המחסור הגדול בשיער טבעי והחלטתי למסד את הפעילות ההתנדבותית עם אלי בן זקרי ועמותת פ.ל.א", מוסיף חפץ.

"הפצנו קריאה בפייסבוק לבעלי שיער ארוך להגיע למספרה בקפלן ולתרום שיער. ההיענות פשוט היתה מדהימה. עשרות נשים מכל הארץ נענו לקריאה שלנו. בהזדמנות זו אני קורא לבעלי מספרות ומעצבי שיער, תרמו גם אתם למטרה החשובה הזו".

בואו לדבר על זה בפורום תמיכה לחולי סרטן ובני משפחותיהם.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום