הריון ולידה: מאיפה אתה מוכר לי?

(0)
לדרג

ד"ר דביר רדר החל לאחרונה להתמחות בגניקולוגיה במרכז הרפואי הלל יפה, לצד פרופ' אדריאן אלנבוגן - אותו רופא שיילד אותו. ככה סוגרים מעגל

מאת: מערכת zap doctors

כשהתקבל ד"ר דביר רדר להתמחות בגינקולוגיה במחלקת נשים ויולדות במרכז הרפואי הלל יפה בחדרה, הוא ידע לספר לצוות הרפואי, שמלבד רצונו לבצע את התמחותו במחלקת נשים ויולדות ושמחתו על כך שהתקבל אליה, הוא יכול להעיד על איכות המקום ממקור ראשון, ולו רק שהוא נולד בדיוק באותו מקום לפני 31 שנה.

אבל להפתעה שציפתה לו מאוחר יותר, כשהזמין את עמיתיו לעבודה לחתונתו בוודאי לא ציפה. "כשהכנו את ההזמנות, אמא שלי ראתה את השם פרופ' אדריאן אלנבוגן על אחת מהן, ושאלה אותי אם זה רופא מבית החולים", מספר ד"ר רדר. "כשעניתי שכן, היא אמרה לי שזה גם היה הרופא שיילד אותה בלידה שלי, ונורא התרגשה לשמוע שהוא מגיע לחתונה, ועוד יותר התרגשה לשמוע שאני אעבוד לצידו בהמשך ההתמחות".

פרופ' אלנבוגן מצידו, כמו גם כל צוות מחלקת נשים ויולדות ב"הלל יפה", חושבים גם הם שמדובר בסגירת מעגל מרגשת, הרי איך אפשר שלא לחשוב ככה. "דור הולך ודור בא", מציין פרופ' משנה אלנבוגן, "זה נחמד לראות את התוצר של מי שעזרת לו להיוולד, ועוד יותר נחמד לגלות שהוא הפך להיות רופא צעיר וחדור רצון להצליח".

בקשר לעבודה כתף אל כתף - שניהם מסכימים שאכן מדובר בחוויה מיוחדת מאוד, שיש בה סגירת המעגל, אבל מצד שני, בהחלט גם פתיחה של מעגל חדש תחתיו, הפעם מהצד המקצועי.

בואו לדבר על זה בפורום הריון ולידה.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום