אפליקציית דיאטון: סופרים קלוריות

(15)
לדרג

איך סופרים קלוריות בלי לשכוח שום דבר? איך יודעים כמה קלוריות בכלל מסתתרות בכל מאכל? פשוט מזינים את כל מה שאוכלים באפליקציה ועוקבים אחרי ההתקדמות

מאת: יאנה גימפלביץ', מערכת zap doctors

אפליקצייה דיאטון (או dieton) אולי לא מחליפה ביקור אצל הדיאטנית, אך היא הדבר הכי קרוב לזה, עבור כל מי שרוצה לעקוב אחרי מה שהוא מכניס לפה במשך היום.

השימוש באפליקציה, שתפקידה העיקרי הוא לספור את הקלוריות שאתם צורכים, מתחיל בהזנת פרטים אישיים; מין, גיל, משקל, גובה וכן קצב רצוי של ירידה במשקל וצורת ספירת הקלוריות (אוטומטית או ידנית) המתאימים לכם.


לאחר שתזינו את כל הפרטים תקבלו "אבחון" אישי הכולל את המשקל המומלץ שלכם ואת מספר הקלוריות הנדרש לגופכם, מול מדד מסת גוף (BMI) הנוכחי שלכם.

לאחר מכן תוכלו לעקוב אחרי כמות הקלוריות היומית, להיעזר במילון המאכלים שמופיע באפליקציה או להוסיף מנות משלכם. ניתן לשמור תפריטים קבועים וכן לעקוב אחרי סטטיסטיקת קלוריות לפי ארוחות וכן אחרי השינוי במשקל באמצעות גרף אישי.

בסך הכל, מדובר באפליקציה קלה למדי לתפעול, אך היא דורשת מכם לזכור להזין את הארוחות שלכם למערכת בקפדנות.

מאחורי האפליקציה עומדת אתי אגא, דיאטנית קלינית, אך יש לזכור כי השימוש בה אינו מחליף ייעוץ מקצועי אישי. כמו כן, השימוש באפליקציה לא מומלץ לילדים עד גיל 12 ולנשים בהריון.

האפליקציה ניתן להורדה בחינם ומתאימה למכשירי אייפון ואייפד בעלי מערכת הפעלה iOS 5 או מאוחרת יותר. ניתן להוריד מכאן.

בואו לדבר על זה בפורום דיאטה, תזונה והשמנת יתר.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום