רופא במיון זוכה מתקיפת מטופל

(0)
לדרג

לפי כתב האישום, אביה של מאושפזת בבית חולים סורוקה התלונן על הטיפול שקיבלה, ביקש את פרטי הרופא אך בתגובה הותקף. לדברי השופט, התביעה נגועה במניעים זרים

מאת: מערכת zap doctors

רופא מבית חולים "סורוקה" זוכה לאחרונה מתקיפת מטופל. שופט בית משפט השלום בבאר שבע קבע כי המתלונן מסר עדויות סותרות וכי בתביעה התערבו מניעים זרים.

הרופא הכחיש את העבירות שיוחסו לו בכתב האישום, על פיו תקף אב של מאושפזת בחדר המיון. לפי האישום, המתלונן ביקש מהנאשם כי ימסור לו את פרטיו ומספר רישיונו עקב טיפול בלתי הולם לכאורה בבתו. במעמד זה סרב הנאשם למסור את פרטיו למתלונן. כתוצאה מכך ניגש המתלונן למשרדו של הנאשם וביקש את פרטיו מהאחות האחראית, ואז לכאורה תקף הנאשם את המתלונן בכך שדחף אותו באמצעות ידיו בחוזקה לעבר הקיר עד שכמעט נפל.

במענה לכתב האישום, הכחיש הנאשם כי תקף את המתלונן וטען כי המתלונן איים לרצוח אותו, תקף אותו במקל, חסם את דרכו ומנע ממנו להתקדם לכיוון חדרו ושהוא זה שהזמין את המשטרה.

השופט ג'ורג אמוראי התרשם מחומר החקירה כי המתלונן מסר גרסאות סותרות ולכן החליט לזכות את הנאשם. בנוסף, העיר בשולי הכרעת הדין כי " נתערבו להם בהנעתו של כתב אישום זה מניעים ושיקולים זרים שמקורם במערכת יחסים לא תקינה בין הנאשם לגורמים רפואיים ומינהליים בביה"ח סורוקה".

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום