MRI חדש למטופלי בילינסון ושניידר

(0)
לדרג

המכשיר החדש יאפשר להורים לשהות לצד ילדיהם בעת ביצוע הבדיקה וכן יקצר את זמני ההמתנה. במהלך הבדיקה תוכלו לשמוע מוזיקה. צרכנות רפואית

מאת: מערכת zap doctors

שלמה ארצי, מוצרט או מי שתבחרו בקונצרט פרטי במהלך הבדיקה. היום (שלישי) נחנך מכשיר MRI חדש ונוח יותר, שישרת את מטופלי בתי החולים בילינסיון, השרון ומרכז שניידר לרפואת ילדים. המכשיר מאפשר בדיקה נוחה ומדויקת יותר, ליווי הורים וכן השמעת מוזיקה.

המכשיר, Ingenia 3T של חברת פיליפס, הוא בעל עוצמה כפולה מעוצמת המכשיר הפועל כיום ומאפשר לבצע הדמיה של הגוף ללא שימוש בקרינת רנטגן. בזכות העוצמה הגבוהה מתקבלת תמונה ברזולוציה גבוהה, המאפשרת לרופא המפענח לזהות פרטים רבים ובכך להגיע לאבחון מדויק ואיכותי יותר. למכשיר יכולת אבחון גבוהה יותר למערכות המוח ועמוד השידרה, והוא מחליף במרבית המקרים את הצורך בבדיקות הדמיה אחרות עתירות קרינה. המכשיר החדש יאפשר כניסה לבדיקות הדמיה משוכללות שלא בוצעו בעבר, דוגמת MRI של הלב, בדיקות הדמיה בעוברים ועוד.

בנוסף, המכשיר יאפשר קיצור משך הבדיקה בחלק מהמקרים, מה שיקל על המטופל שמתבקש לשכב בתוך המכשיר מבלי לזוז, דבר המהווה יתרון גדול בבדיקות של ילדים. בחלק מהמקרים קיצור משך הבדיקה מייתר גם את הצורך בהרדמה. בנוסף, הפתח הגדול של המכשיר, בהשוואה למכשירי הדור הישן, מקל על המטופל ומפחית את תחושת המחנק בזמן הבדיקה. הפתח הרחב מאפשר להורה לשהות בצמוד לילדו בזמן הבדיקה ולערוך את הבדיקה בחולים בעלי מבנה גוף רחב במיוחד, שבעבר נאלצו לוותר עליה.

"מכשיר ה-MRI החדש, מהדור המתקדם ביותר הקיים כיום, יאפשר לנו לבצע את כלל סוגי הבדיקות, בכל איבר בגוף ולמגוון רחב יותר של מחלות", אומר מנהל יחידת MRI בבית חולים בילינסון, ד"ר עופר בנימינוב. ואם זה לא מספיק, מספרים בבית החולים, המכשיר מצויד במערכת שמע, באמצעותה המטופלים מאזינים למוזיקה האהובה עליהם באוזניות.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום