שביתות במחאה על אלימות בבתיה"ח

(0)
לדרג

בבי"ח ברזילי בת של חולה זרקה על הרופאה שלו מכשיר סלולרי; בוולפסון קיבל אח בחדר המיון אגרוף בפנים. המוסדות הושבתו בשעות הבוקר במחאה על האלימות

מאת: מערכת zap doctors

בתי החולים וולפסון בחולון וברזילי באשקלון השביתו היום (א') את הפעילות לשעתיים במחאה על האלימות נגד הצוותים הרפואיים שבמקום. השביתה בברזילי נמשכה עד השעה 13:00 בצהריים.

בבית חולים ברזילי הותקפה בסוף השבוע מנהלת המחלקה הגריאטרית על ידי מבקרת, בת של חולה. לפי צוות בית החולים, האשה דחפה את הרופאה, השליכה לעברה את הטלפון הסלולרי שלה ושרטה את פניה. כל זאת במחאה על אי העברתו של אביה למוסד סיעודי כפי שביקשה. הרופאה נזקקה לבדיקות רפואיות. מנהל בית החולים ברזילי, ד"ר חזי לוי, גינה את המקרה ואמר כי יפעל בכל המישורים כדי למנוע מקרים כגון אלו.

מוקדם יותר בבית חולים וולפסון, הותקף אח חדר המיון על ידי מלווה של מטופל. על פי החשד, המלווה היכה באגרופו את האח בפניו. האחרון מאושפז כעת בחשד לזעזוע מוח. "ברגע שמתרחשת אלימות מילולית - כבר אז צריך לטפל בחומרה, לא לחכות לאלימות פיזית", אמר האח בעקבות המקרה. "מבחינה פיזית, אני מרגיש בסדר, אבל נפשית - אני עדיין בסערת רגשות". במחאה על המקרה השבית ועד האחיות את העבודה בבית החולים למשך שעתיים בין 10 בבוקר ל-12 בצהריים.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום