התקדמות בטיפול בסרטן השד

(0)
לדרג

חברת המכשור הרפואי "אייסקיור מדיקל", המבצעת מחקר קליני ביפן, הודיעה כי מחט מיוחדת הצליחה לחסל גידולים סרטניים בשד בארבעה מקרים. צרכנות רפואית

מאת: מערכת zap doctors

תהליכים להשמדת גידולים סרטניים בשד באמצעות מערכת מחטים מסוג IceSence3 של חברת "אייסקיור מדיקל", הושלמו לאחרונה בהצלחה ביפן. כך לפי הודעה שפרסמה אתמול (א') החברה, העוסקת במחקר ופיתוח של מכשור רפואי .

במסגרת המחקר הקליני, שמנוהל על ידי ד"ר איסוקה פוקומה, מומחה בטיפול בסרטן השד, בוצעו בהצלחה 4 טיפולים מתוך 30 טיפולים, שיושלמו בחודשים הקרובים במרכז רפואי בעיר קמוגוואה ביפן.

חזי הימלפרב, מנכ"ל ונשיא אייסקיור: "מטרת המחקר שמבצע ד"ר פוקומה היא השמדת גידולים סרטניים קטנים באמצעות טכנולוגית ההקפאה ללא פרוצדורה ניתוחית. אנו מאמינים כי ההקפאה באמצעות מערכת ה-3IceSense היא גישה מתאימה ביותר לטיפול בגידולים סרטניים קטנים בשד. המחקר מקדם משמעותית את המעבר מניתוחים מסובכים ויקרים לטיפול זעיר פולשני, פשוט וזול יותר מפרוצדורה בבית חולים המצריכה אשפוז, החלמה ואף טיפול פלסטי משלים".

ד"ר פוקומה מוסיף כי: "הטיפול באמצעות המערכת של 'אייסקיור' מציע למטופלות טיפול נוח ומהיר עם תוצאות קוסמטיות משופרות, כך שיש בפנינו הזדמנות לתקף גישה חדשנית ומאוד יעילה על פני הטיפול הקיים".

במהלך חמש השנים האחרונות טופלו על ידו בהצלחה 37 נשים. עם תקופת מעקב בת למעלה משנתיים, התוצאות היו מבטיחות ולא נצפתה הישנות או התפשטות של מחלת הסרטן. בנוסף, המטופלות הביעו שביעות רצון גבוהה מהתוצאות הקוסמטיות של הטיפול. במסגרת המחקר הקליני הנוכחי לשימוש במערכות של "אייסקיור", יבוצעו כ-30 טיפולים עם תקופת מעקב קצרה יותר, בת 12 חודשים.

מזה מספר שנים נעשה שימוש בהקפאה (Cryoablation) לטיפול בגידולים ממאירים ושפירים במקומות שונים בגוף. מערכת ה-IceSense3 היא מוצר לטיפול בגידולים מסוג פיברואדנומה (Fibroadenoma), הבנוי ממערכת המזרימה חנקן נוזלי, במעגל סגור ומקפיאה באמצעות מחט, פרי פיתוחה של החברה, גידולים שפירים בשד, תוך שמירה על הרקמות הבריאות בסביבת הגידול. המערכות של "אייסקיור" עושות שימוש בקור עז להשמדת גידולים בשד ומהוות חלופה המבוצעת בקליניקה, בהשוואה לניתוח המבוצע בבית החולים.

בואו לדבר על זה בפורום סרטן השד.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום