הצטרפו ליום הצלת החיים הארצי

(0)
לדרג

ביום המודעות מחר (ב') יעוררו גופי הסיוע את המודעות להצלת חיים באמצעות תרומות דם, לחתימה על כרטיס אדי ולמחלת הסיסטיק פיברוזיס

מאת: מערכת zap doctors

בואו למלא את מאגרי החיים של ישראל. מחר (ב'), החל מהשעה 10:00 בבוקר, יפעילו שירותי הדם של מד"א ברחבי הארץ עשרות ניידות להתרמות דם במטרה לגייס תרומות רבות ככל הניתן למען הצלת חיים. לצדן, יפעלו צוותים רבים של מחתימים על כרטיסי אדי לתרומות איברים, שעשויות לסייע רבות בהצלת חיים, ויחד איתם יפעלו אנשי ארגונים המסייעים לחולי סיסטיק פיברוזיס במטרה לעורר מודעות למחלה ולאפשרויות הניצבות בפני החולים. כל זאת במסגרת יום הצלת החיים הארצי, שנועד לעורר מודעות ציבורית להצלת חיי אדם בישראל.

יום הצלת החיים ייערך בכל רחבי הארץ, והניידות יוצבו עד 20:00 בערב, במטרה לגייס כמות רבה ככל הניתן של תרומות דם. התחנות ימוקמו החל מהשעה 10:00 באוניברסיטאות, בקניונים ובמרכזי הקניות של הערים הגדולות, ויופעלו על ידי למעלה מ-1,000 מתנדבים. את המידע מלא על מיקומן של ניידות התרמות הדם ניתן למצוא באתר מד"א.

מנכ"ל מד"א, רמ"ג אלי בין: "חשיבות יום הצלת החיים ארצי נעוצה בעובדה שמספר ארגונים חוברים יחדיו למען העלאת המודעות לחשיבותם של חיי אדם וליכולות הרבות להצילם בישראל של 2012. אני מאמין שהציבור בישראל יגיע בהמוניו ומקווה שנוכל להמשיך ולעסוק נמרצות במלאכת הצלת החיים כפי שאנו עושים יום יום".

לדברי דוברת המרכז הלאומי להשתלות, דבורה שרר, "מדובר ביוזמה מבורכת. בשנה שעברה שברנו שיא ישראלי ותוך 12 שעות חתמו 4,000 בני אדם על כרטיס אדי". השנה מצפים לשבור שיא נוסף ולהחתים יותר מ-10,000 איש על הכרטיסים.

בואו לדבר על זה בפורום רפואה דחופה.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום