הפורומים של doctors

(0)
לדרג

האינטרנט מהווה מקור מצויין למידע רפואי. האנונימיות והזמינות של הרשת מאפשרת לגולשים להתייעץ עם מומחים רפואיים ולקבל תשובות תוך פרק זמן קצר ומבלי צורך להזדהות. במהלך השנה האחרונה נשאלו בפורומים של doctors מעל 250,000 (!) שאלות, שנענו מדי יום על ידי צוות של 70 רופאים מתנדבים המנהלים חמישים פורומי דיון בתחומים שונים: החל מאורטופדיה, רפואת נשים ורפואת ילדים - וכלה בתזונה, כושר ורפואה סינית. בכל שבוע, ביום ג' בשעה 21:30, מתארח בצ'ט של MSN, מנהל פורום doctors העונה "בשידור חי" על שאלות הגולשים בתחום התמחותו. פעילות ייחודית זו המשותפת לתפוז, doctors ו- MSN זוכה להצלחה רבה בקרב הגולשים הפוקדים את הצאט בהמוניהם. doctors אתר הבריאות הוותיק ברשת הישראלית, חוגג שלוש שנים להיווסדו ומאחל לכל הגולשים שנה אזרחית בריאה ומאושרת.

גולשים יקרים!

הנה שנת 2001 כבר מאחורינו ושנה חדשה עומדת בפתח, שנה שכולנו מקווים שתהא שנת בריאות וחידושים בעולם הרפואה.

בשנה האחרונה המשיך אתר Doctors את התנופה בו הוא נמצא בשנים האחרונות. פורומים חדשים נוספו לאתר, ורשימת הפורומים מונה כיום כחמישים פורומי דיון. בכל יום נרשמות בפורומים כאלף הודעות חדשות והמומחים של האתר עושים ימים כלילות לתת לכל שואל תשובה אינפורמטיבית, אדיבה ומהירה.

עקב הביקוש הרב פיצלנו במהלך השנה את פורום רפואת נשים לכ-6 פורומים ממוקדים: אולטראסאונד, גינקולוגיה, הנקה, הריון ולידה, מילדות ופריון האשה והפריה חוץ-גופית.

להורים היקרים פתחנו את פורום רפואת ילדים וכן הקדשנו פורום חדש העוסק באורתופדית ילדים.
בנוסף פתחנו את פורום אנדרוקרינולוגיה והפרעות בגדילה שמלווה את ההורים במעקב אחר תהליך הגדילה של ילדיכם.

למאמינים בגישות רפואת המזרח, הקמנו בנוסף לפורומים הקיימים גם את פורום פנג-שווי שעוסק ביחסי הגומלין בין הסביבה לבריאות ואיכות החיים.

אנו ב- doctors מאמינים כי בריאות ואיכות חיים, צריכות להיות מנת חלקן גם של חיות המחמד ועבורן הקדשנו את פורום וטרינריה, העוסק בטיפול ובייעוץ בבחירה של כל סוגי חיות המחמד.

במהלך השנה ידענו מספר ארועים שתפסו את הכותרות בתחום הבריאות: את איום האנתרקס ליווינו יחד עמכם בסדרה של כתבות, עדכונים וצ'אט עם מומחה. גם קדחת הנילוס המערבי ומגיפת השפעת התוקפת אותנו בימים אלו ממש, מקבלות סיקור עיתונאי-רפואי עבורכם.

מה מצפה לנו בשנה הקרובה?

אתר Doctors והמרכז הרפואי רמב"ם חברו יחדיו לשיתוף פעולה ובקרוב מאוד יופעלו פורומי דיון נוספים וחדשים שינוהלו על ידי מומחי המרכז הרפואי רמב"ם לרווחת קהילת הגולשים.
בשבועות הקרובים יעלה אתר Doctors לאויר עם מראה רענן וחדיש - ובהחלט יש למה לצפות.

מחכים לכם באתר...

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום