מתחדשים: doctors הופך ל-zap doctors

(0)
לדרג

מעתה אמרו zap doctors: כן, פורטל הבריאות הוותיק ברשת משנה את שמו, צבעו ומיתוגו. כנסו לאתר והתרשמו מהעיצוב החדש

מאת: מערכת zap doctors

פורטל הבריאות Doctors משיק שם ומראה חדשים: כחלק מתהליך המיתוג של "דפי זהב" לקבוצת זאפ -zap group , אתר doctors המשתייך לקבוצה, משנה את שמו ל-zap doctors. זהו צעד נוסף שממצב את doctors, אתר הבריאות המוביל והוותיק בישראל, לצד הקבוצה, כגוף תקשורתי מרכזי במהפכת המידע וצרכנות בריאות האינטרנט בישראל.

אתר zap doctors עולה בעיצוב חדש, במסגרתו השתנה צבעו מסגול-כחול לצבע ירוק רענן. בנוסף, תפריט הניווט העליון של האתר (HEADER) עוצב באופן ידידותי, במטרה להקל על הגולש להתמצא בתכני האתר ולאתר בדרך המהירה והנוחה ביותר את המידע הרפואי המבוקש.

כתובת האתר לא שונתה ותמשיך להיות www.doctors.co.il. בנוסף, כל התכנים, הפורומים והשירותים שהופיעו בעיצוב הקודם של doctors יוצגו גם במתכונת החדשה של האתר.

יש לציין כי zap group מחזיקה באתרים מובילים נוספים כגון: zap השוואת מחירים, zap דפי זהב, zap rest, zap מתחתנים, weekend, משפטי ועוד. המחשבה מאחורי המיתוג החדש והקמת הקבוצה היא קודם כל צרכנית. העמדת הצרכן במרכז והורדת חסמי המידע בתהליך קבלת ההחלטות הצרכניות עומדות בבסיס שינויים אלה.

רפואה ברשת
רפואה ברשת

פורטל zap doctors: קווים לדמותו

פורטל doctors.co.il הוקם ב-1998 וביסס את מעמדו כפורטל הבריאות של ישראל.

כיום נשען האתר על ארבעה רבדים עיקריים: אינדקסים, תוכן, פורומים ושירותים רפואיים לקהילה. בתחום התוכן, משלב האתר כתבות תוכן, ידיעות חדשותיות, מחקרים ומאמרים מקצועיים של בכירי הרופאים בישראל, וכן מומחים מתחום הרפואה המשלימה ומטפלים מוסמכים לבריאות הנפש.

לצד התוכן הכתוב, מונה המערכת המקצועית של האתר כ-500 פורומים, המנוהלים על ידי מיטב הרופאים המומחים והמטפלים בישראל. פורומים אלו מאפשרים לגולשים להתייעץ עם רופאים בכירים בנושאים מגוונים, החל מרפואת עור, נשים, ילדים, עיניים, גיל המעבר, כירורגיה פלסטית, וכלה בכושר גופני, תזונה, דיאטות ותחומים רבים אחרים.

בשנת 2011 השיק אתר zap doctors את הסימפטומייזר - בודק הסימפטומים - מערכת אונליין לאבחון עצמי סימפטומטי של מחלות ובעיות רפואיות. מדובר בכלי אינטרנטי חדש, שפותח ונוצר על ידי מומחים רפואיים מאוניברסיטת הארווארד בארה"ב ומטרתו לסייע לגולשים הסובלים מכאבים ומתסמינים שונים לבחון מהם הגורמים האפשריים לתופעות רפואיות אלה.

האתר כולל גם מגוון רחב של שירותים רפואיים ואינדקסים לאיתור רופאים, תרופות ומוצרים, וכן מתכוני דיאטה, מחשבוני בריאות, בדיקת תקינות ראייה אונליין ועוד.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום