מחזור ופוריות: אפליקציות לנשים

(8)
לדרג

מתי מתרחש הביוץ, מהם הימים הפוריים בחודש, מתי קיימת יחסי מין ומתי צפויה הווסת? באמצעות אפליקציות יומן פשוטות תוכלי לעקוב אחרי המחזור החודשי בקלות

מאת: יאנה גימפלביץ', מערכת zap doctors

האם המחזור שלי מאחר? ייתכן ששכחתי גלולה? מתי כדאי לי לנסות להיכנס להריון? איך תכננתי טיול בדיוק ביום הראשון של המחזור? עם אפליקציות צמודות שיעקבו אחרי מחזור הווסת שלך מדי חודש, לעולם לא תהיי יותר מבולבלת.

מחזור אישי

My Cycles - אפליקציית המחזור שלי מאפשרת מעקב צמוד אחר המחזור הנשי כדי לצפות את תאריך הווסת ולחשב את ימי הביוץ בשלוש שיטות שונות. האפליקציה מתחקה אחר סימפטומים שונים הקשורים לתסמונת הקדם וסתית שלל תופעות רגשיות (מתח או עצבנות) וגופניות (נפיחות בשדיים, מיגרנה, חום וכדומה). האפליקציה חינמית, ועשויה להועיל גם למי שלא מתכננת הריון, למשל בתכנון חופשות ואירועים. האפליקציה נראית כמו לוח השנה, כך שקל להתרגל אליה ולהשתמש בה.


My Cycles צילום מסך My Cycles צילום מסך

יומן מחזור

P.D - הפרח הוורוד שמקדם את פנייך בכניסה לאפליקציה יגרום לך לשמוח שנולדת אשה, ועוד כזו שלוקחת את המחזור שלה ברצינות. אחרי פרץ השמחה הוורוד תוכלי ללחוץ על אחד העלים, להזין בלוח השנה את תאריכי הווסת ולתעד מדי יום את התחושות שלך, הרגשיות והגופניות ולעקוב אחר מצב העור והמשקל במהלך החודש. המעקב ביומן המחזור אמור לנבא את ימי הווסת שלך, ובסנכרון עם יומנים אחרים, למשל לוח השנה שבג'ימייל, לא תקבעי יותר טיול בצפון בדיוק ביום שבו את אמורה לקבל.


אפליקציית P.D, צילום מסך אפליקציית P.D, צילום מסך

מעקב מקצועי

LadyTimer היא אפליקציה דומה שנועדה לעקוב אחרי המחזור החודשי שלך, אך יש בה פונקציות רבות נוספות, כולל תזכורות לנטילת גלולות ומערכת לתיעוד כל מה שקורה לך במהלך המחזור: משקל, גלולות, חום, מצב רוח, סימפטומים שונים, תאריכים שבהם קיימת יחסי מין וכדומה. בכל הצצה בלוח השנה תוכלי לראות בדיוק מהו יום הביוץ, מהם הימים הפוריים בחודש ומתי כדאי לקנות גלולות. האפליקציה מופעלת בחמש שפות, אפשר לגבות את המידע הרב שנאסף בה, ומדובר כנראה באפליקציה המפורטת והיסודית ביותר מבין השלוש. החיסרון מדי פעם קופצות פרסומות של מוצרי הגיינה נשיים בחסות חברות מסחריות שכבר גילו את האפליקציה לפנייך.

למידי נוסף: מחשבון ביוץ


אפליקציית LadyTimer, צילום מסך אפליקציית LadyTimer, צילום מסך

בואו לדבר על זה בפורום גניקולוגיה ופיריון.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום