שתלי הסיליקון PIP יוחלפו חינם

(0)
לדרג

משרד הבריאות הודיע אתמול כי בעת הצורך, יוכלו הנשים לעבור ניתוח להסרת השתל ולהחלפתו במימון קופות החולים. באופן חריג הן שישלמו על השתל החדש

מאת: מערכת zap doctors

משרד הבריאות נעתר אמש (ב') לפנייה של האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית לאשר במקרה של דליפה את החלפת שתלי הסיליקון של חברת PIP בבתי החולים הציבוריים.

מהודעת משרד הבריאות עולה כי במקרה שבו קיימת המלצה של הרופא המטפל, הוצאת השתל והחלפתו יוכלו להתבצע בבתי חולים ממשלתיים, ציבוריים ובתי חולים של קופות החולים במימון קופות החולים. עם זאת מי שיישאו במחיר שתל הסיליקון עצמו הן המטופלות. "זהו חריג לכלל האוסר גביית תשלום עבור אביזרים בבתי חולים ציבוריים, דבר שאושר על ידי הלשכה המשפטית של משרד הבריאות", נמסר.

כזכור, משרד הבריאות מפעיל מיום ראשון מוקד מידע מיוחד בטלפון 5400*, לטובת נשים שרוצות לקבל מידע על השתלים ועל האפשרויות העומדות לרשותן. לפי הודעה מוקדמת יותר של משרד הבריאות, בישראל כ-850 נשים שבגופן הושתלו שתלים של החברה הצרפתית, כ-5% בלבד מכלל המנותחות.

השימוש בשתלים נעשה בעבר במוסדות הרפואיים הבאים: המרכז הרפואי הפרטי "עתידים", סינופסיס (מירב), נארא, מרפאת רפאל ברמת גן, מרפאת התאומים, סניטס, המרכז הרפואי רמת אביב, מרפאת אריאל (לשעבר) והמרכז הרפואי האסתטי בנתניה.

בואו לדבר על זה בפורום כירורגיה פלסטית, כוויות, רפואה אסתטית.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום