בייבי פון: אפליקציות לגידול ילדים

(2)
לדרג

לצפות בילד מכל מקום בעולם, לתעד את המילה הראשונה, לנהל יומן התפתחות ולקבל טיפים מועילים מדי יום - אפליקציות שכל הורה מעודכן חייב בסמאטפון שלו

מאת: יאנה גימפלביץ', מערכת zap doctors

אם הצלחתם לחלץ את הצעצוע מידי הילדים, המסך תקין ולא דביק, זה הזמן לעבור למשחקים של מבוגרים. במקרה שלכם, הורים צעירים, אפליקציות שונות שיעזרו לכם לעשות קצת סדר בחיים שלכם ושל הילדים.

להכיר את הילד שלך

בייבי באז היא אפליקציית טיפים ידידותית שמאפשרת לך להכיר את הילד שלך בשנים הראשונות לחייו, למעשה עוד מהרחם. מדי יום נשלח מסר אישי ממאגר "תובנות יומיות", שיעזרו לך להבין את ילדך ולהרגיש טוב יותר כהורה או הורה לעתיד. מאחורי הפרוייקט עומדים רופאים ופסיכולוגים, שחברו יחד כדי לענות על השאלה הקשה ביותר ביחסי הורים וילדים: איך לגדל ילד בריא, מאושר ובטוח בעצמו. באמצעות האפליקציה ניתן לשתף את החברים בפייסבוק (או בהודעות פרטיות) בחוויות היומיומיות שעובר הילד או ההורה. השימוש הוא בחינם בהתחלה ולאחר מכן בתשלום של 0.99 דולר בחודש.


אפליקציית בייביבאז. צילום מסך אפליקציית בייביבאז. צילום מסך

לנצור כל רגע

אפליקציית מעקב גדילה מציעה להורים לתעד את תהליך ההתפתחות של התינוק, כולל שעות האכלה, סדר יום, שינה, גובה ומשקל, חיסונים, ביקורים בטיפות חלב וכדומה. תוכלו לציין כאן רגעים חשובים כמו המילה הראשונה שהתינוק אמר או הצעד הראשון שפסע, ולקבל עבורו גרף התפתחות אישי. האפליקציה החינמית מחוברת ללוח שנה ולתיקיית התמונות בסמארטפון, כך שתוכלו לציין אירועים מרגשים בחיי הילד בליווי תמונות שצילמתם ברגע האמת.
אפליקציית מעקב גדילה. צילום מסך אפליקציית מעקב גדילה. צילום מסך

לצפות בתינוק מכל מקום

בחנות האפליקציות מופיעות לפחות עשר אפליקציות שונות, חלקן בחינם וחלקן בתשלום, שמנסות להציע תחליף לחוש השמיעה המפותח של ההורים או למכשירים הייעודיים לחדר התינוק. כשאפליקציה כזו מופעלת בסמארטפון הסמוך לתינוק, ניתן לשמוע את הרחשים בחדר, לקבל התראה על בכי, או לצפות בו מכל מקום בעולם. מכיוון שלא בטוח שלמקם דרך קבע מכשיר סלולרי ליד מיטת תינוק זה רעיון בריא כל כך, עדיף להיעזר באפליקציות מסוג זה כשאתם רחוקים מהילד, מטיילים בחו"ל, לא רוצים לארוז מכשיר כבד וכדומה. יש לציין כי חלק מהאפליקציות לא דורשות חיבור למכשיר נייד, אלא מתחברות ישירות למצלמת רשת בחדרו של הילד. הנה אחת לדוגמה פשוטה למדי ובחינם - iBaby Monitor.

אפליקציית iBaby Monitor. צילום מסך אפליקציית iBaby Monitor. צילום מסך

בואו לדבר על זה בפורום הריון ולידה - הלל יפה.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום