טיפול "סיני" לחורף בריא

(0)
לדרג

שני צמחי מרפא עוצמתיים, אימוג'ינג וטייגר קולד, הם האחראים לבריאותם ואריכות ימיהם של נזירי השאולין. בעולם המערבי הם יכולים לעזור לטיפול בשלל מכאובים. צרכנות רפואית

מאת: מערכת zap doctors

נזירי השאולין, השייכים למנזר השאולין שבסין, ידועים בשיטות הלוחמה להגנה עצמית שפיתחו, אבל יותר מזה מעוררים עניין בזכות עמידותם הטבעית למחלות שונות ואריכות ימיהם. מדענים רבים ניסו לחקור את הסיבות לכך שהנזירים מגיעים לגיל מופלג בבריאות טובה, וקבוצות של מדענים אמריקאים וישראלים אף בילו מספר חודשים בשלושה מנזרים מובילים בסין, וחזרו עם מסקנות מאלפות לגבי הסיבות לעמידותם הטבעית של הנזירים.

תנאי החיים של הנזירים רחוקים מלהיות אופטימליים. הם חיים בגבהים באזורים קרים, בתזונתם חסרים לרוב מרכיבי יסוד חשובים שעלולים לפגוע בבריאותם, ובשל משטר האימונים התובעני שלהם הם נפצעים לעיתים קרובות פציעות שרוב בני האדם יתקשו להתאושש מהן ואף גרמו לצעירים מערביים רבים שהצטרפו למחנות האימונים שלהם לנשור תוך פרק זמן קצר מכיוון שלא הצליחו להחלים.

מה הוא, אם כן, סוד בריאותם של הנזירים? במחקר התברר שתשובה נעוצה בצמחי מרפא מסוימים, שבהם הנזירים משתמשים בקביעות. המטפל הראשי בצמחי מרפא של המנזר, ד"ר לי הו שינג, הסביר לחוקרים כי צמחי המרפא הללו, ובראשם צמח האימוג'ינג, הם שעוזרים לנזירים להתמודד עם מחלות ומחזקים את גופם.

"האימוג'ינג הוא מלך צמחי המרפא ברפואה הסינית", הסביר ד"ר הו שינג. "הוא מחזק ומחשל את הגוף, ועוזר לו להתאושש ממחלות או פציעות. אנו נותנים לנזירים את הצמח על בסיס יומי כדי להתמודד עם תנאי החיים במחנה, ומגבירים את המינון בזמן פעילות תובענית או פציעה. צמח נוסף שעוזר לנזירים במידה שהם חולים בשפעת או במחלת חורף אחרת, הוא צמח הטייגר קולד, שמרפא את הנזירים מהשפעת בפרק זמן קצר, לרוב תוך יומיים".

סודות האימוג
סודות האימוג'ינג והטייגר קולד

נוגד חמצון רב עוצמה

השימוש בשורש האימוג'ינג ידוע ברפואה הסינית זה אלפי שנים. ברחבי המזרח הרחוק נוהגים לקחת את האימוג'ינג גברים ונשים החל מגיל 35, כדי לשמור על הנעורים וחוזק הגוף. שורש האימוג'ינג הוא נדיר מאוד, אפשר למצוא אותו רק בחבל מנצ'וריה ומכל 100 אלף ק"ג של צמח אפשר לייצר רק 2-3 ק"ג של חומר פעיל.

אבל כדי ליהנות מהיתרונות שמעניק האימוג'ינג לגוף לא חייבים לטוס לסין ולטפס אל המנזר השוכן על הר סונג. לדברי איציק ברדה, נטורופת ומטפל ותיק לרפואה סינית, האימוג'ינג הגיע לאחרונה גם לישראל. "האימוג'ינג הוא תרופה טבעית יחידה מסוגה המסייעת להתאוששות מהירה ממחלות וחיזוק המערכת החיסונית", אומר ברדה. "חייבים לציין שזאת פורמולת הפטנט הטבעית היחידה בארץ לטיפול בהתאוששות מהירה ממחלות, והיא בטוחה לשימוש וכמעט נטולת תופעות לוואי".

האימוג'ינג שייך לדור החדש של הרפואה הסינית. התרופה משלבת בין אלפי שנות חוכמת הרפואה הסינית לבין תנאי ייצור קפדניים של תעשיית התרופות, מחקרים קליניים וטכנולוגיות חדשניות. היות שהאימוג'ינג מיוצר בתקן של תרופות, הוא נבדק רבות ומחקרים הראו כי הוא עוזר לצאת מתשישות וממחלות ומחזק את המערכת החיסונית.


במחקרים התברר שהאימוג'ינג הוא אחד האנטיאוקסידנטים החזקים בטבע, פי 100 יותר מכל מוצר מקביל, ולכן הוא יכול לחזק את הגוף וכן לעזור לו להתאושש ממגוון רחב של בעיות ומחלות. כך, למשל, חולים בתסמונת הפיברומיאלגיה (כאב כרוני המלווה בתשישות וקשיי תפקוד), ישמחו לדעת שהצמח יכול לשפר בצורה ניכרת את חיי היומיום שלהם. גם אנשים הסובלים ממחלה קשה או להבדיל, כאלה המחלימים מניתוח או מכימותרפיה, ימצאו באימוג'ינג תרופה המסייעת להם להתאושש במהרה.

האימוג'ינג תורם גם לבריאים בגופם משפר את תפקוד הגוף לאחר פעילות ספורטיבית, ומסייע לחדות מחשבה ושמירה על אנרגיה וחיוניות יומיומית. בעת השימוש בתרופה, המינון המומלץ הוא 1-2 כמוסות עד 3 פעמים ביום.

לוחם יעיל בשפעת

צמח נוסף שנמצא בשימוש זה מאות שנים ברפואה הסינית הוא הטייגר קולד. לפי המסורת הסינית, הצמח התגלה לפני כ-300 שנה על ידי נזיר שחלה והוגלה מארמון הקיסרות, כדי שלא ידביק את הסובבים אותו. הנזיר הגיע לבאר, שסמוך לה גדל צמח הטייגר קולד. הוא אכל מהצמח, הבריא תוך 48 שעות, חזר לארמון הקיסר והציל את כל המשפחה הקיסרית שבינתיים חלתה גם היא בשפעת.

צמח הטייגר קולד נחשב לאחד מצמחי המרפא הנמכרים ביותר בעולם, ובשנים האחרונות יעילותו הוכחה במהלך התמודדות עם מגיפות רבות בסין וברחבי העולם, כגון שפעת העופות, סארס ושפעת החזירים. כיום מדווחים על הנפקת יותר מ-100 מיליון מרשמים של המוצר ברחבי העולם.

"טייגר קולד מסייע לטיפול בשפעת והתקררות, מוריד חום, מדכא שיעול, משכך כאבים ומחזק את המערכת החיסונית", מסביר ברדה. "מומלץ להשתמש במוצר כאשר אנו חולים בשפעת המלווה באחד או יותר מהסימפטומים הבאים: חום, כאב גרון, כאב ראש, נזלת, שיעול, כאב שרירים, חולשה, עייפות ואיבוד תיאבון".

בואו לדבר על זה בפורומים הבאים:

פורום רפואה סינית
פורום כאב ורפואה סינית

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום