יו"ר הכנסת הביע תמיכה ברופאים

(0)
לדרג

ח"כ רובי ריבלין בפתח ועידת ישראל לבריאות: "מאבק הרופאים והמתמחים הוא מאבק על דמותה ועתידה של מערכת הבריאות הציבורית בישראל"

מאת: מערכת zap doctors

"מצוקת הרופאים והמתמחים היא ביטוי מובהק לתופעה רחבה של ירידת קרנו של השירות הציבורי", כך אמר היום (ג') יושב ראש הכנסת, רובי ריבלין, במושב הפתיחה של ועידת ישראל לבריאות המתקיימת בבנייני האומה. "על כתפיה של הממשלה מונחת האחריות לפתור תחלואים שהצטברו במשך השנים גם בעת כהונתן של ממשלות אחרות".

ריבלין הוסיף: "המאבק המתחולל היום בבתי החולים וברחובות איננו רק עוד סכסוך עבודה. זהו מאבק על דמותה ועתידה של מערכת הבריאות הציבורית בישראל. משבר זה מצטרף לשורה של מאבקים התובעים ממדינת ישראל ומהחברה הישראלית לערוך חשבון נפש בנוגע למעמדו של המגזר הציבורי ולעתידו, כמו גם לגבי מעמד המורים, עובדי הרווחה והשוטרים".

בוועידת הדסה לוקחים חלק שותפים רבים לעשייה הרפואית, ביניהם, רופאים ואחיות, אנשי מנהל הרפואה, מעצבי מדיניות הבריאות, יצרני התרופות והציוד הרפואי, אנשי הרפואה המשלימה והתעשיות הנלוות, חברות הביטוח הרפואי ועוד.

הוועידה מתקיימת זו השנה החמישית בשיתוף המרכז הרפואי בני ציון, המרכז הרפואי אסף הרופא, קופת חולים לאומית וההסתדרות הרפואית בישראל (הר"י).

השנה תעסוק הוועידה בשני נושאים מרכזיים: (1) השפעת חשיפה לא מבוקרת של ילדים לתקשורת על תופעות כמו השמנה, הפרעות קשב וריכוז, ובעיות התנהגותיות. (2) שימוש בתרופות בעת הריון והנקה.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום