רופא אף אוזן גרון יילד אשה בחניון

(0)
לדרג

אשה ילדה ברכב מול חדר המיון בביה"ח "אסף הרופא". הרופא שמע צעקות מרכב חונה "אני יולדת" וחש לעזרה. האשה והרופא: זו היתה חוויה בלתי רגילה

מאת: מערכת zap doctors

לידה לא שגרתית במרכז הרפואי אסף הרופא. תינוקת בריאה נולדה בתחילת השבוע ברכב מול חדר המיון של בית החולים.

הלידה המהירה של שלומית גצל, תושבת פלמחים בשנות ה-30 לחייה, החלה בבוקר עם ירידת מים. זמן קצר לאחר מכן, שלומית ובעלה שמעון נסעו לחדר מיון באסף הרופא. בהגיעם לחניה רץ שמעון לקרוא לצוות הרופאי, היות ושלומית לא היתה יכולה ללכת. דקה או שתיים לאחר מכן עבר בקרבת מקום ד"ר אייל יחזקאלי, סגן מנהל מחלקת אף אוזן גרון, ושמע צעקות מרכב חונה: "אני יולדת, אני יולדת".

ד"ר יחזקאלי פתח מיד את הדלת וראה את שלומית בתחילתה של לידה פעילה. "שלומית שאלה אותי איך קוראים לך? אמרתי לה את שמי, ואז הוסיפה אני יודעת שאתה תעזור לי", סיפר ד"ר יחזקאלי. "הורדתי לה את המכנסיים וראיתי שהלידה החלה, הכתף כבר הייתה בחוץ. שלומית היתה רגועה בצורה בלתי רגילה; תוך מספר דקות התינוקת כבר היתה בחוץ. מאז אני בעננים, זו היתה חוויה בלתי רגילה".

"גם עבורי", הוסיפה שלומית. "היינו בקורס הכנה ללידה, תכננו ללדת כמו כולם ובסוף היא הפתיעה, אבל... כל אחד יוצא בזמן שלו. נקווה שבפעם הבא זו תהיה לידה קצת יותר שגרתית. המזל שלי היה שד"ר יחזקאלי עבר ליד ושמע אותי".

בואו לדבר על זה בפורומים הבאים:

פורום הריון ולידה
פורום לידה טבעית

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום